بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

در ستایش ِ «نمیدانم چه» ات!!!

يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۰۶ ب.ظ
هو

________

روزی هزار بار دچار حمله ی واژه ای می شوم.هی یک سری کلمات می آیند، می آیند، می آیند. ولی نمی رسد روز کاغذ. روی صفحه. نمیفهمم کجا گیر می کنند..

+


من شما را...

منظورم این است...

بگذارید این طوری بگویم تا حالا...

من هرگز هرگز هرگز...

می خواهم بگویم شما را...

نمی دانید چه قدر برای...

لعنت به کلمات...

آخ!

لعنت به کلمات...

«مصطفی مستور - و دست هایت بوی نور می دهند»*


این حرف های مستور ربطی به حرف های در گلو مانده ی من ندارد. صرف هم حسی مان نوشتمش.


*همین امروز هدیه گرفتمش.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۶
بی‌ همگان

نظرات  (۲۸)

۱۶ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۱۱ کاش مےشد خدا را بوسید...
کتاب هدیه گرفتن زیباست...
مبارک است.
پاسخ:
از این جهت احساس خوبی دارم.
سلام خوش عکس :دی

مبارک باشه
به نظرت چرا من با مستور نمی تونم ارتباط بر قرار کنم ؟ !
پاسخ:
خیلیا نمیتونن. نگران نباشید!
۱۶ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۳۰ آشیــــــل
آقا قضیه عکس و اینا چیه؟
منم میخوام ببینم!(شکلک یه آدم فضول!)
پاسخ:
فقط همین یکی.بقیه ش مایه شرمندگیه!
۱۶ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۴۲ آشیــــــل
خب من همونا رو میخواستم ببینم!
چه جنتلمن
مرسی
پاسخ:
جنتل وومن!
سلام علیکم
مشخصه که هدیه تولده ...
شما کدومی تو این عکسه؟
سلام

هیچ چیز ِ این پست توجهم را جلب نکرد جز این جمله:

"*همین امروز هدیه گرفتمش."

لذتی دارد هدیه ای از جنس ِ کتاب... خوشمزه بود!
میدونی چرا تو گلو خفه میشن؟
من منبعث از چن تا دلیل میدونمشون
اینکه اون حس خاص(حالا هرچی) تو وجودت قویه ولی با سد یا مانعی قوی تر ازخودش تو وجودت روبروئه!!
دوم اینکه ممکنه هنوز اونقدراهم از اون حس مطمئن نیستی ک یارای بیان کردنش رو نداری
ولی من قالبا با اولی مواجهم !!
۱۶ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۳۵ زهرا رجایی
عکسه رسما تکیه!
دخترجان تو اصلا کجای عکسی!
دیدمت ها
ولی یکم خیلی شلوغه!


منم دوس دارم بیشتر هدیه هام کتاب باشه
همیشه
به خصوص از وقتی کتاب خیلی میخوام و (نسبتا هم) بیشتر می خونم و بودجه ی کتابای غیردرسی م هم زیاد نیس!!
ولی من راستش کلا با مصطفی مستور حال نمی کنم
خیلی متوسطه
توو این مثلا مجموعه شعرشم
رسما شعر نگفته!
اوج ساده نویسی و کوتاه نویسیه
(توو همون چندتایی که ازش خوندم)
که حداقل من یکی دوس ندارم...
پاسخ:
اصلا مهم نیس که تو دوست نداری.!
این پست بی اختیار منو یاد این شعر انداخت:

آقا گمانم من شما را دوست...

حسی غریب و آشنا را دوست...

نه نه! چه می گویم فقط این که

آیا شما یک لحظه ما را دوست؟

منظور من این که شما با من...

من با شما این قصه ها را دوست...

ای وای! حرفم این نبود اما

سردم شده آب و هوا را دوست...

حس عجیب پیشتان بودن

نه! فکر بد نه! من خدا را دوست...

از دور می آید صدای پا

حتی همین پا و صدا را دوست...

این بار دیگر حرف خواهم زد

آقا گمانم من شما را دوست...
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۲۶ یک پسر نسبتاً معتقد
فکر می کنم از مصطفی مستور خوانده باشم یک چیزی !


+ یاد نیست دقیق ...
+ اصلاً می تونم بی خیالش بشم !
+
به قول نیما :
به دنبال واژه نباش
کلمات فریبمان می دهند
وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش می رود
فاتحه یکلمات را باید خواند ...

چیو هدیه گرفتی ؟؟
پاسخ:
همین کتاب مستور
هدیه، کتابی از مستور.. فوق العاده س! چه قدر خوش به حال ِ تو
به دنبال واژه مباش، کلمات فریبمان می دهند وقتی اولین حرف الفبا سرش کلاه برود باید فاتحه کلمات دیگر را خواند " دکتر شریعتی"
هیچی به بنایی نگفتید؟
به حسینی چی؟
پاسخ:
وگرنه چندتا فحش و بد و بیراه تو دلمون بود!
مال هوای زمستونه ,
خوب میشید ایشالا
سلام
همین است دیگر!
زلف پریشان من نظاره کن
عشق را ببین!
در نگاه فطره قطره اشک من
عشق را بجوی!
عشق من برای تو چگونه بود؟
عشق را بگو!
عشق من دگر...
حرف های ناتمام!
حرف های ناتمام من نظاره کن
عشق را بفهم!
عشق را بفهم؟!!
عشق را با تمامی وجود خود بفهم!
عشق را با تمامی وجود خود بگو!
عشق را با تمام وجود خود...
یا علی
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۳۱ زهرا رجایی
به من نگاه نکن، چشم هات غمگینند
به من نگاه نکن چون مرا نمی بینند...

وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
با یک داستان
و یک شعر
به روز شد.
منتظرتان هستم...
خو حالا تو کدومی تو اون عکسه؟
(مدیونی اگه فک کنی انقد بیکارم رفتم کامنتارو خوندم آدرسی که دادی و لینکشو وا کردم عکسو دیدم! یعنی اصن ناراحت میشم همچین فکریایی کنی در موردم!)
من با کتاب های مستور دنیایی داشتم...
ترکش سخت بود
خیلی زیاد هی زیرش میزدم ولی ترک کردم.
با این وجود چند وقت یک بار به خودم اجازه میدهم جلد کتابهایش را که در قفسه ام است ببینم یا عکسهای پرسه در این حوالیش را ببینم.
پاسخ:
اون یکی کامنتتو تایید نکردم. گفتم شاید کسی بهش بربخوره!!
نیما نی!!!! شریعتیه
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۰۸ زهرا رجایی
اتفاقا خودمم بعدش داشتم می نوشتم که
ولی اصلا مهم نیس که من دوس نداشته باشم!
مهم اینه که تو دوس داشته باشی
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۱۸ زهرا رجایی
یعنی کوفت!
استهجان!!!
زهره!
خوب شدی؟؟
من واقعا در کف توام که چه جور مریض شدی آخه...
خب ما هم با تو بودیم که...
از جای دیگه سرما رو خوردی حتما!
پاسخ:
جالبه! اون که شنبه باهاش بیرون بودم میگفت یکشنبه سرما خوردی! تو که یکشنبه باهات بودم هم میگی از جای دیگه..!
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۱۳:۰۵ زهرا رجایی
خدانکنه دخترجان
خوب می شی
ولی صدات واقعا خیلی گرفته بود...
من میگم اصلا آخر این هفته سرما خوردی!
(همین فردا بود...)
پاسخ:
از برکات سرماخوردگی همین صدای قشنگه!
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۲۳ مهدیه بانو
کتاب جدیدشه؟
پاسخ:
بله
من هم این کتاب رو خیلی دوست دارم هر چند که اکثر شعراش از کتابای دیگش که همه خوندم جمع آوری شده.امسال از نمایشگاه تهرون گرفتم.
این شعرش رو هزار بار خوندم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">