بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

کیمیای سعادت..!

جمعه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۷:۳۷ ب.ظ
هو

ــــــــــــــــــ

آدم نمیدونه از اینکه سالی یه بار موقع تولدش اطرافش شلوغ میشه باید خوشحال باشه یا ناراحت!

 

 

دو سه ساله روز تولدم شده مث هفته ی معلم! رسما یه هفته درگیرشم! از بس که دوستام چند دسته هستن و به هم ربطی ندارن و باید با هر گروهی جدا برم! نمیشه همه شون رو با هم یه جا جمع کرد.


با اختتامیه بوی سیب ِ دیروز چیزاهای خوبی دستگیرم شد. مثلا اینکه رفاقت جوان تر ها پاک تر و زیباتر ست. و در عین رقابتی که با هم دارند اما قلبا از موفقیت همدیگر شاد میشوند. فضایی که شاید بین بزرگترها کمتر باشد.

فقط خودم میدانم دیروز چقدر از کربلا گرفتن سیدمحمد خوشحال شدم..که حقش بود. که باید.

- دیروز هوالعشق ِ عزیز را هم دیدم. خیلی دوست ترش دارم حالا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۴
بی‌ همگان

نظرات  (۳۹)

تولدت مبارک

آره. من دلم میخواست بلند شم و براش دست بزنم! الحق و الانصاف که حقش بود
پاسخ:
امسال دیدنت یکی از هدیه های تولدم بود.
تولدت مبارک
با توجه به این که خیلی دو و ورت شلوغه این روزها, من دیگه مزاحمت نمی شم, فقط بی زحمت این کیک ما رو پست کن!
پاسخ:
فک کردم میخوای بگی هدیه ت رو پست میکنم!
شما هم بوی سیبی شدید؟
پاسخ:
هرکسی که بوی سیبی نمیشه.
سلام
تولدتان مبارک
چه خوب است امثال این بوی سیب ها که بهانه ی می شود برای با هم بودن و همدلی
پاسخ:
همدلی بیشتر.
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۲۶ آشیــــــــل
فکرنکنی الان اومدم پستتو دیدم، یادم افتاد تولدته ها.
اصلا اومدم پای سیستم که تولدتو تبریک میگم.خوب یادم بود. تازه اینم یادمه که فردا ساعت 1 ظهر به دنیا میای!
جای من خالی... من توی کدوم گروه از دوستات قرار میگریم یعنی؟
اصلا تو چجوری با این دوستای اینقدر متفاوت کنار میای؟ خب دورویی دیگه!
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۲۹ آشیــــــــل
راجع به این بوی سیب واینا هم چون تو باغ نیستم نظری ندارم!
الآن مثلا غیر مستقیم میخواستی بگی تولدته که ما تبریک بگیم و اینا ؟
ببینم مگه تو کمبود داری ؟
کجا میرین حالا با رفقا ؟
بوی سیب چی بوده ؟ اختتامیه اش چی بید ؟
پاسخ:
بوی سیب، جشنواره وبلاگ نویسی بود.که دیروز اختتامیه ش برگزار شد.
تولدتون مبارک

و اما بوی سیب
من پای رادیو برای تمام رفیق هایم که میشناختم اشک ریختم و خوشحال شدم
خوش به حال شما که بودید
پاسخ:
رفقات باید افتخار کنن به وجود تو و امثال تو.
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۵۲ خورشید پاره پاره
تولد
تولد
تولدت مبارک
......................
زیباست روزی که بدنیا آمده اید در آن
زیباست ...

عاقبتتان بخیر
عمرتان پر برکت ...

چه زیبا قلم رقصاندی و شادی دوستانت را شاد شدی ...
روزی چشمانت شش گوشه ارباب ...


بی پایان
خرابه نشین .
پاسخ:
کلا خوب وقتی اومدم.!
تولدتون به شدت و عدت مبارک! همیشه سالم تر و موفق تر باشید.
پاسخ:
چه تبریک سفتی!
آدمها دو جورن ,
یا متولد بهمن هستن ,
یا دوست دارن متولد بهمن باشن .
پاسخ:
واقعا.واقعا
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۱۶ زهرا رجایی
اینجا هم تولدت مبارک زهره...
ولی تو باید از دیدن دوستات خوشحال باشی
از اینکه به یادت هستن این همه
حتی اگه یه هفته ی کامل وقتتو بگیره
حالا خوبه هیشکی تولد ما رو یادش نیس؟؟
قدر دوستاتو بدون...
(الان کاملا جدی ام، و منظورم از دوستا هم خودم نیس، کلا دارم میگم زهره...
راست راستش یه خورده حرفای اول پستت دلمو گرفتوند..)

بووووس
(راستی منم یادم بود که فردا نزدیکای ظهر به دنیا میای ها! از اون پست پارسالت)
پاسخ:
اون خط اول رو از اون جهت گفتم که فقط روز تولدت دورت شلوغ باشه خیلی جالب نیس!میدونم که میفهمی.
سلام

تولدتون مبارک باشه. انشاالله که عاقبت بخیر بشید و یشیم.

پیروی ِ نظر ِ سجاد :

اما شهریور ماه ِ دیگری است برای ِ میلاد!

پاسخ:
نع! اصرار نکنید
ملت چه جدی میگیرن تولدشونو!
پاسخ:
انقد بدم میاد از اینایی که تولدشون که میشه تریپ میان و اینا!
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۴۷ زهرا رجایی
با مدادتراش موافقم
شهریور سرور ماه هاست!

می فهمم
اونکه خیلی بده...
ولی ببین اینو داره کسی بهت میگه که خیلیا حتی روز تولدشو از یاد بردن امسال
...
به هرحال ما خوشحالیم که در اولویت ترین گروه ها، یعنی گروه یکشنبه عصر هستیم

و البته مستحضرید که اسفند، چیزه دیگری ست
.
منم خیلی خوشحال شدم.شرمنده که نمیدونستم تولدته. ایشالا اومدی اصفهان جبران می کنم
پاسخ:
من باید هرچه زودتر بیام اصفهان! خیلی کار دارم!
حالا البته خیلی هم جدی نگیر
تعارف اصفانی که شنیدی؟
.
الان استرس گرفتم شدید!
خواستی بیای، اسفند بیا، که تو هم متقابلا جبران کنی :دی
پاسخ:
همین قم راحت ترم!
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۰۹ زهرا رجایی
نگاه کردن دنیای بد از آن بالا
که هیچ چیز مهم نیست... عشق من! که بخند...

ایشالا فردای خیلی خوبی داشته باشی
من برم بخوابم
تو که حالا حالاها باید اس و احیانا زنگ جواب بدی
پاسخ:
میخوام یه عالمه ببینمت..
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۱۲ مهدیه بانو
حقشان بود
سید رضی زاده را میگویم

دیدم راهی اند امانمی دانستم چرا!
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۲۰ یک پسر نسبتاً معتقد
خوبه دیگه مدل ِ جدید گفتن روز تولده ...



+ باشد مبارک چند سالگی یتان ؟؟
پاسخ:
20.تمام.
پووووووووووووووووووف
اون جمله ی سجاد قبلا در مورد شهریور جواد شده!
دیگه هی کپی نکنید از روش!
تولدتم مبارک حالا!
برو خوشحال باشا! من ب هرکسی تبریک نمی گم تولدشو!!!!
پاسخ:
الان منو شرمنده کردی واقعا!
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۰۲:۱۷ کاش مےشد خدا را بوسید...
شمع، حس خوبی برای پروانه نیست؛
شمع، حس خوبی برای تاریکی ست...


تولدی که به انسانیت مبارک می شود.
بابت همه لطف و دعاهایتان هم سپاسگذارم...
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۰۲:۲۱ کاش مےشد خدا را بوسید...
من این چند ماه و البته این چند روز را فراموش نخاهم کرد.
تمام محبت های شما و تمام دوستان حقیقی ام را...
لایق باشم و قدمم برسد جبران می کنم...

العاقبة للمتقین...
پاسخ:
روزهاشان پرتقالی باد!
نفس؛ نفس میزند
نفست در قلب دیگری...
خبری در راه است.
روزت مبارک عزیزم
هی رفیق!

نمیدونم چقدر دیر رسیدم..
اما عمیقاً خوشحالم که یکسال به مرگ نزدیک‌تر شدی!!!

عقل‌رس تر شدی.. راحت‌تر میشه حالا باهات تعامل داشت
بی‌شوخی مبارکت باشه.. شیرینی‌شم آدرس میدم بفرست..
پاسخ:
مبارک اطرافیان باشه!
۱۵ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۱۳ مهدیه بانو
راستی احتمالن بیست و چندمین سالگرد مادر شدن مادرتان هم مبارک
پاسخ:
بالاخره یه جا باید معلوم باشه شما متاهلی دیگه!
کلی آدم وقت داره برا تبریک گفتن
دیر نمیشه هیچوقت
مبارک هفته تون
بعله!
الان باس تبریکم بگیم؟!
پاسخ:
شما میتونی تسلیتم بگی!
الحمدلله ...
اگه بدونی ، این الحمدلله که گفتم شونصد میلیون لایه استـــ ...
بودم در بوی سیب ...
یعنی بانو بود و ما آویزان ایشانـــ ...
پاسخ:
خب می گفتید، زیارتتون می کردیم.
سلام.تولدتون مبارک.ایشالله 120 ساله شید
ولی تبریک می گم...
پاسخ:
منم تشکر میکنم!
تولدتان مبارک.
همیشه وقتی شلوغه دوست دارید خلوت شه و وقتی خلوت می شه آرزوی شلوغ بودن می کنی. پس همیشه از اکنون خودت لذت ببر و حسرت فردا را نخور.
پاسخ:
من نخواستم خلوت شه.
تبریک
۱۶ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۵۳ زهرا رجایی
این بیت این بالا
دیشب
دقیقا وصف حال بود...
اصلا خوندمش کپ کردم
پاسخ:
چقد من آدم به موقعی ام!!
سلام
خداوند متعال عشقتان را نگه دارد ان شاء الله
و اما این پست:
تولدتون مبارک.
ان شاء الله به سلامتی باشد و دل خوش.
یا علی
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۲۴ مهدیه بانو
البته من این جمله را زمان مجردی هم به دوستان می گفتم
سلام
هرچند که هیچ ماهی ،مهر نمی شه اما بهمن هم خوبه واسه تولد.مبارکه.
به و به !
اینجا تولد بوده ؟!
کیکش رو که حتما نیگه داشتید برا ما ؟!
بسی خیال واهی ؟!
پاسخ:
نگه داشتیم منتهی انقد نیومدید، خودمون خوردیم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">