بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

به یاد دوران جاهلیت!

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۳۶ ب.ظ
هو

ـــــــــــــــــــ

دلم برای این «من» ِ امشب تنگ شده بود.

الان صدام گرفته از بس جیغ و فریاد کشیدم! بخاطر برد پرسپولیس. خیلی وقت بود اینطوری هیجانی و خرذوق(!) نشده بودم!

آدم شونصدتا بازی ببازه، یه دونه اینطوری ببره! والا!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
بی‌ همگان

نظرات  (۲۱)

من صدام مثل داریوش شده الآن ...
پاسخ:
شما هم؟
الان انرژی در این حد دارم که سر موشک امید بشینم بشتابم به سوی فضاااا ... در این حد یعنی !
پاسخ:
ما بدون موشک الان توو فضاییم!
بعله!
حس مشترک...
:دی
سلام
والا با این نوناشون!
یا علی
واقعا؟!
من حیفم می آید بخاطر چند تا جوان نورسیده و میلیاردی اعصاب خودم را بهم بریزم و بخاطر برد آن ها که همه اش یک بازی فانتزی است صدایم بگیرد...
پاسخ:
باشه
ولله؟؟!!
به سلامتی.من اصلا نفهمیدم که بازی بوده.
می ترسم به همین روال بشه.شونصد تا ببازیم یه دونه ببریم:)
حاجی بزن قدش..
پاسخ:
نمیدونستم همه ی دوستان همرنگن!
ما که خیلی حال کردیم!! اندازه یه قهرمانی می ارزید همچین بردی
این سجاد یه دونه ست!
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۰۴ منتظر بهار
ده نفره بردن اونم تو ده دقیقه ی آخر خیلی کیف داره
سلام.بابا بعد از چهار تا باخت یه بار بردید ه.اگه ما استقلالی ها میدونستیم شما با این برد انقد خوشحال میشید.بقیه بازیهارو هم بهتون میباختیم تا بیشتر خوشحال شید.ولی این یکی هم از دستمون در رفت.راستش دلمون واستون سوخت.
از شوخی گذشته.بنده وب شمارو با اجازتون لینک کردم.اگر شما هم افتخار بدید و این چرک نویس حقیرانه منو لینک کنید ممنون میشم
در پناه حق
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۲۸ زهرا رجایی

البته ما که بخیل نیستیم
بذار شما هم گاهکی این چیزا رو تجربه کنید...
پاسخ:
دیشب دلم سوخت برات کری بخونم.به جون خودم!
سلام


البته واضح ترش حالت ِ غلتان ِ روی ِ زمین است!
اونم نه برای ِ پیروزی! برای ِ حالاتی که اتفاق افتاده برای شماها...
دیشب که تو اخبار شنیدم نیش خند زدم و فرو رفتم در اعماق افکارم.
دیگه حتی نمیدونم چه روزی بازیه دیگه نمیبینم دیگه برای برد و باخت رانی نمیدم....
حتی نفهمیدم کدوم برد و کدوم باخت.
ولی از این خوشحالم که از اول استقلالی بودم هنوزم که هنوزه استقلالیم با اینکه دیگه نمیدونم کی تو تیم هست کی نیست ترکیب به چه نحوه مربی کیه....
دوران جاهلیت...
پاسخ:
عجیبه!
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۱۲:۳۴ آشیــــــــل
من یادم رفته قرمز بودم یا آبی!!!
پاسخ:
بایدم یادت بره!
بله ... واقعا هم تبریک داره این برد ... بهترین بردتون بود بعد از چندین سال

مبارکتون باشه


یا حق
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۵۳ یک پسر نسبتاً معتقد
بیا یه بازی بردن چه دادی میکشن ؛ خوبه حالا 80 دقیقه ی بازی رو باخته بودین ، همش 10 دقیقه بردین


+ دیگه به لطف بازیکن خارجی ، مربی خارجی و مدیر عامل خارجی(خارج از فوتبال) بالاخره یه بازی رو بردین اونم به زور ...
+ به به چقدر زدم تو سر مال
پاسخ:
در 80 دقیقه باختن بدتره یا در 10 دقیقه؟؟؟
توی تاکسی که برمیگشتیم از بوی سیب، شنیدم پرسپولیس مان برد

قرمزته :)
۱۴ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۰۲ زهرا رجایی
ایولللللل به زهرا(رها)!
خوشم اومد!

زهره
منم واقعا دلم نمی اومد بین دو تا نیمه چیزی بهت بگم...
پس یه حس دل سوختگی متقابل بوده!!
پاسخ:
واقعا ازتون بعیده!
اه...پرسپولیس برد؟ واقعن که...
من نمی دونم چرا این قدر ملت طرف دار پرسپولیسن...
آبیته !
پاسخ:
خوش سلیقه ن ملت
من اخرش نفهمیدم رنگ مهمه یا فوتبال؟!

بابا تیم ملی رو عشقه س...البته بگم فوتبالی نیستم ولی عاشق فوتبالی های ایرانی ام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">