بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

شکلاتی ها!

شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ

در برابر بی ادبی ِ آن طلبه ی ملبس ِ جوان ِ جاهل، سکوت نکردم.

از تاکسی که پیاده شدم، عبای شکلاتی رنگش را در دستم گرفتم و با عتاب در چشمانش گفتم که این لباس ِ مقدس به تنت گشاد است! گفتم که حرمت دارد، و تو حق نداری یک تنه به گندش بکشی! و اطرافیانت را بدبین کنی.

.

بماند که گستاخ تر از این حرف ها بود که حتی عذر خواهی کند.

البته که مهم نیست.

همین که چهارتا آدم ِ آماده ی حرف مفت زدن، بفهمند دنیا دست کیست، کافی ست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۲۸
بی‌ همگان

نظرات  (۲۴)

سلام وبلاگ جالبی دارید (البته همه قسمتاشو ندیدم) بایه مطلب جدید باعنوان " چراوبرای کدام فاطمه عزاداری میکنم؟" در خدمتتون هستم .تواون به بعضی از دلایل عزاداری برای نمایندگان خدا خصوصا حضرت صدیقه اشاره کردم. فکر میکنم مطلب جالب وجدیدی باشه. خوشحال میشم باحوصله تشریف بیاریدو مطلب و تااخر مطالعه کنید ونظرتونو بفرمایید.البته خواهش میکنم اگه تشریف اوردیدمطلب"سخنی بادوستان روشنفکر-فهیم واهل تفکر..."روهم حتما بخونید
چیکار کرده بود که حرمت لباسشو برده بود زیر سوال؟!!!
پاسخ:
گفتنی نیست.
۲۹ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۲۱ راه برگشت من از تو
صلوات...

یا حق!!!
آب دهانم را دقیق تر از چند لحظه قبل قورت دادم ...
اینجور فضا ها انقدر برایم سنگین است که هیچوقت دوست ندارم تصور کنم ...
این لباس مقدس به تنت گشاد است ...
نکند که ... سبحان الله ...
ذات کثیفش با یک لباس پنهان نمی شود
...
..
.
جای من خالی با کله میومدم توی دماغش ...
پاسخ:
شما کنترل کن خودتو!
چه بسا خرقه که مستوجب آتش باشد...!
حجه الاسلام قرائتی :

باید بر خودباختگی غلبه کنیم،مملکت ما دو کمبود

اساسی دارد یکی آنکه آخوندهایش نواب صفوی نیستند ,

دیگر اینکه کت و شلوار پوشان آن

شریعتی نیستند ..
حالا میگفتین چیکار کرده بابا
به کسی نمی گفتیم !
پس ما دیگه هر روز باید عبا جر بدیم!!
eyvalaaaaaaaaaal
kheili hal kardam ba in karet , vaghan tahsinet mikonam
kheili khoshhal shodam ke enghad jorat dashty ke inkaro bokoni
baziashoon vaghan kasifan va age javoone khami ya nojavooni oonja bashe in chizaro bebine, hameye ino az eslam mibine o din goriz mishe
yani vaghan barik allah
پهلوانان نمی میرند !
۳۰ خرداد ۹۰ ، ۱۷:۳۰ راه برگشت من از تو
سلام
انشاالله می رسد روزی...می رسد...

{چه حالی دارد بوسه شمشیر آقا بر گردن ِ من و شما...}
یا حق!!!
دمت گرم خواهر!!!!
آخرین مرحله ی مست شدن اخلاق است....
در مقابل جاهل سکوت حرام است (البته به فتوای من )
اگر سکوت میکردی یعنی خودت هم به جهالت زده بودی

خوب کاری کردی
ولی تصور اینکه حال در دلت چه میگذرد برایم سخت است
...
وای بر ما
وای بر ما

و چه قدر سخت است
نفهمیدن مردم از تفاوت به گند کشیده و پاک
------------------------------------
نسبت به خانم های محجبه مذهبی حالت واکنشی داشتم
بعد فهمیدم چرا چون گروهی
به گند کشیدنش
وقتی فهمیدم که اخلاق را خواندم
و میرنجم از ظواهر مذهبی و عمل نکردن به آن
گاهی در کنار کفار زندگی کردن راحت تر است
گاهی جز اولینهام که پستتومیخونم ولی دریغ و حیف که نمیتونم برات کامنت بزارم

راستی اسپیکرم را هم روشن کردم
عالی بود
به نظر منم:
چه بسا خرقه که مستوجب آتش باشد...

به امید روزای خوب تابستون...
البته ایشالا که خوب...
بوس آبجی
واسه چی گفتی شکلاتی؟
.
از کسی شنیدی این لفظو؟
.
.
بگذریم.
.
خوب از خجالتش در اومدی؟ حالا چیکار کرده بود که با عتاب باهش برخورد کردی؟
.
حتما از نوع انگلیسیش بوده!! شایدم چینی! چینی بود مهم نیستا. عادت کردیم. اما اگه انگلیسی بود بگو یه تکبیری چیزی بگیم.
.
"الان خیلی جدی یه متن مسخره با عصبانیت تمام نوشتم. چون یاد گفته هایی افتادم."
پاسخ:
شما تکبیرو برو توو کارش!
آدم عوضی زیاده
قشرش هم فرق نمیکنه
شما نمیخواد غصه بخوری
هوالکاتب
از خزانه‌ی شاه دزدیده کرده بود. شا گفت این آخند است. بفرستیدش پیشِ آیت الله بروجردی. هر کاری ایشان بگویند انجام می دهیم.
پیش آقا که آمد آقا از او پرسید چه می خوانی. یارو کتابی شنیده بود به نامِ «مطوّل». گفت مطول(MATOOL) می خوانم. آقای بروجردی گفت به شاه بگویید ایشان دو خطا مرتکب شده و دو مجازات داردو هم از خزانه ی شما دزدیده، هم لباسِ ما.

این مردک لباس به تن ش گشاد نبود. لباس مال خودش نبود. هرچند ده سال هم درسِ طلبه گی خوانده باشد و پیش ده تا استاد زانو زده باشد... باز هم لباس دزدیده. همین... من به این آخوندها می گویم آخوندهای لباس دزد.
۰۱ تیر ۹۰ ، ۱۶:۱۷ راه برگشت من از تو
سلام
خانم سعادتمند می بینید چقدر قشنگ استاد ِ تخریب ِ چهره ایم
بین خودمان بماند : آیا قضاوت ِ یک طرفه سبک و سیره مولا علی ع است؟؟؟
دم ِ هممون گرم...
مثل ِ اینکه بوسه شمشیر ِ آقا را خیلی ها متوجه نشدن...
حتی من ؛ حتی ما ؛ حتی شما دوست عزیز...

یا حق!!!
پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم
خیلی لطف کردین...
۰۴ تیر ۹۰ ، ۱۶:۵۵ کاش مےشد خدا را بوسید...
پوزخند...
کاش...
حیف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">