بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

بین من و تو فاصله n سال نوری است!

شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۵۷ ب.ظ
هو

________

رفتارت انقدر بلند با من حرف می زند، که صدایت را نمی شنوم!




احساس میکنم همه چیزم هک شده!

از وبلاگ و ایمیل گرفته تا قلب و مغز و دست و ...!!!امنیت ندارم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۷
بی‌ همگان

نظرات  (۳۸)

ملالی نیست...
من بازیگر خوبی هستم ، حتی بعد از n سال نوری...

سلام و یا حق!!!!
۱۷ دی ۹۰ ، ۲۳:۳۶ مدادتراش
سلام

هر قدر هم بلند حرف بزند من نمی شنوم!!!!
چون دوباره شنوایی م را از دست داده ام!
.
.
.
بگذار هر چه میخواهد بگوید!
من همچنان دوست دارمش!!!!
.
سلام
هر چه فاصله بیشتر خبرساز تر!!!
یا علی
صدایم را می شنوی ، رفتارت داد می زند...
پس بگو صداشو بیاره پائین! منم بلدم داد بزنم..
بین من و توأم...‏!‏
۱۸ دی ۹۰ ، ۰۶:۴۰ آشیـــــــل
بحث گلایه نیست گلم، بحث دوری است!

(حالا قم تا کاشان که دیگه این حرفا رو نداره!)
قبلا ازدواج کرده بودم! تولد بچم بود!!!!
دیر فهمیدی بابا! بچمم به دنیا اومده!
۱۸ دی ۹۰ ، ۱۲:۱۷ یه دوست...
ولی رفتار تو که پر از سکوته رو من کاملا می فهمم....
همه بچه های قم زدن تو فاز پست های دو نفره !!!

تو
مطرود
وافی !!!

نکنه گشت ارشادها رو تو قم جمع کردن ؟
خب خدارو شکر...
وفتی رفتارش داره بلند حرف میزنه چرا دیگه بحث فاصله مطرحه؟
پاسخ:
منافاتی نداره.
راستی تیترت تکراریه
نوآوری به خرج بده
پاسخ:
تیترای منو حفظی شما؟؟
۱۸ دی ۹۰ ، ۱۷:۲۱ آنتی بیوتیک
بی خیال بابا!! حالا رفتارش؛ نون و آب شده برات؟؟
.
فاصله با یه چیزی پر میشه!! مهم قدرتِ!!
پاسخ:
خوب میشی شما!
گاهی دور بودن خیلی بهتر از نزدیک بودن ِ
اینا که چیزی نیست من خودم و گذشتمو آیندمو همه زندگیم هک شده
[تشویش خری]
.
چه هکر توانمند و بی وجدانی
گفت: «نحنُ» أمان أهل‌الأرض، کما أن‌النجوم، أمان لأهل‌السماء... به ستاره‌گانِ زمین آویخته شوید...
محویت صدایت درونم نمیگذارد بشنوم
واز شدت انعکاس صدایت
فقط نگاهت را میشنوم
و موج را میفهمم
نه حرف را
این احساست وحشتناکِ...
مثل این میمونه یکی ذهنت و بخونه
یا دفتر خاطرات...
اصلا زندگیت.
هر چی و ببینه و بخونه حتی مسخره ترین چیزا رو...
احساس اینکه یکی تونسته روت چنبره بندازه و بت مسلط بشه
عجیب درناکِ
چه حس آزار دهنده ای ...
۱۸ دی ۹۰ ، ۲۲:۲۵ آنتی بیوتیک
هه ... تازه داره حواست میاد سر جاش!!
۱۸ دی ۹۰ ، ۲۳:۰۵ امید صادق
این طور حرف زدن واقعا جالبه. کلی حرف رو با یک نگاه می شه زد.
۱۹ دی ۹۰ ، ۰۰:۴۱ زهرا رجایی
که هک شدم در متن این دنیای تو در تو
یک گربه ی بی امنیت در کیسه ای بدبو
...

زهره! دلم الان شعر میخواد بگم
ولی باید بخوابم
باید
که صب پا شم درس بخونم، اه!

دلم تنگه
واسه همه چی
...
ریستور فکتوری ستینگز کن
۱۹ دی ۹۰ ، ۱۱:۰۸ کاش مےشد خدا را بوسید...
چه بد رفتار!
۱۹ دی ۹۰ ، ۱۳:۲۳ آنتی بیوتیک
به یه مسافرت ردیف و توپ احتیاج داری!!
ناظم حکمت
چه ذهنی را به تصویر کشیده است.
لایک
رفتارت انقدر بلند با من حرف می زند که صدایت را نمی شنوم ...
چه تعبیر قشنگی ... خیلی حتی !!

منم گاهی اوقات ازین احساسا میکنم ! فک میکنم همه چیزم لو رفته ... همه رازهام ... همه چی ...


ااا بابا خواهر ول کن یخه ارو ا!حالا چرا انقد خشن تازشم من خودم حقوووق میخوونمااااا- ضمنن باید عرض کنم خدمتتون که در ایران مالکیت فکری از امنیت حقوقی زیادی برخوردار نیست و عملن چنین حقوقی بی معنیه
بابا خب من چکااار کنم که این جمله به ذهن خودم رسیده به تنهایی بدون اینکه از دکتر اونو شنیده باشم یا خونده باشم یه ... عجبااااا
سلام
خیر است ان شاء الله
یا علی
فاصله ی اندکی میان ماست
به اندازه ی " آهی "
که هرگز ترا
به پیمودن این فاصله
یاری نمی کند ،
یا که " لبخندی "
تا هر حجمی از فاصله را
برای تو ناچیز گرداند ...!
....
۲۰ دی ۹۰ ، ۱۷:۳۵ مدادتراش
سلام

دوست دارم جای سرم بید بگذارم...
رفیق ٍ شفیق تریست...
تا هـــــــکرت چه کسی باشد ....
و او هیچکدام را در من نمیشنود
سلام
قلم لطیفی دارید
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">