بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

آن قدر طوفانم که شهری را بیاشوبد

جمعه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۰، ۰۶:۴۲ ب.ظ

هو

____________


«زهره» غلط کرد که گفت تا شهریور ..

تو باور نکن!

 

.

من هم مثل «نزار قبانی»،

با شنیدن نامت، صبر ایوب را کم دارم برای فریاد نزدن!

پس؛ از قولم درگذر


حالا هم چون مطمئنم اینجا نیستی، این ها را گفتم!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۲۷
بی‌ همگان

نظرات  (۹)

قولم را تو بشکن
گناهش مال من
...
..
.
این از آن پست‌هاست که هرچقدر هم زور بزنیم آن مفهوم اصلی را در نمی‌یابیم!!!
پاسخ:
خوشم میاد به هوشت!
۲۷ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۲۲ آشیــــــل
تا شهریور چی؟؟

خب کی به تو میگه قولی بدی که نتونی پاش واستی؟!
اگه مردی تو روی خودش بزن این حرفا رو
ای بابا....
چی کار کنم خب؟ مگه دست منه؟!
مرد که گریه نمی کنه!!
تا چند روز دیگه با حلقه ای بادمجونی بر دیدگانت شاهد شماییم ...
غم به جراحت می ماند...
یکباره می آید اما رفتنش با خداست...
سید مهدی...
پس چه گونه باور نکند ؟

زیر بار عشق قامت راست کردن ساده نیست...
آره، غلط کردی اصن!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">