بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

دارم از دست می روم ..

شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۰، ۰۸:۳۵ ب.ظ
هو

_______

حال مرا مپرس که هنجارها مرا

مجبور میکنند بگویم که «بهترم» !



دروغ های بزرگ باورپذیر تر اند!

من باور کردم، که دوستم داری..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۲۸
بی‌ همگان

نظرات  (۳۲)

سلام
حال مرا خوب تو امشب نظاره کن
شاید که شام را به سحرگه نیاورم .......
یا علی
۲۸ آبان ۹۰ ، ۲۰:۵۹ آنتی بیوتیک
سعی کن نبینیش!!!
پاسخ:
نه، میخوام ببینمش بزنم توو دهنش
هــنجارها غلط کرده‌اند..
خدا رو شکر که بهترین !
اینجا همه هر لحظه میپرسند:
جالت چطور است؟
اما کسی یکبار
از من نپرسید:
بالت...

قیصر امین پور
خیلی دوست داشتمش
قمی ها هم عاشق می شن ؟

بنده اصلا اعتقادی به این موضوع ندارم
۲۹ آبان ۹۰ ، ۰۹:۳۶ سین مثل سعدی

.
یاد این افتادم:
تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید
از حال من مپرس که بسیار خسته ام...
حال این روزهای دلت شده مثل جریان انحرافی ...
جنّی شده لامذهب ...

هنوز هم شکل رویای دیشب باران مخدوشی
خب حالت چطوره زهره ؟!!
.
.
.
پس حالت نرمال نیست!!
میگم حدس می زدم
چون تو تنها کسی بودی که برا پیامکای من پایه بودی خواخر جان ...
سلام


هنجار یا نابهنجار:

من بهترم!

چون باران می بارد...
،

هنجار یا نابهنجار:

من عاشقم!

...
،

هنجار یا نابهنجار:
.
.
.


این هنجارها گاهی بدجور زخم می اندازد به پایم در این راه ناهموار...
کی از کی می پرسه چت شده !!!
برخیز ! بیش ازین نتوان بار غم کشید
ما میرویم بلکه بیاریم یار را ...
۲۹ آبان ۹۰ ، ۱۶:۰۸ وحید مصلحی
سلام خانم سعادتمند

به روزم با شعری راجع به حضرت رقیه (س) و منتظر نظرات و انتقادات ارزشمند شما

التماس دعا
میدونم خیلی سوال مسخره ای میپرسم:
خوبی؟
حتی وقتی میگم تو دلم پوز خندی میزنم که این سوال دیگه پرسیدن داره...
۲۹ آبان ۹۰ ، ۱۸:۳۶ اندر خم پس کوچه
خب شد نپرسیدم چند بار امدم بپرسم خوبی؟
چرا آپ نمی کنی؟
۲۹ آبان ۹۰ ، ۱۸:۴۴ اندر خم پس کوچه
نگفته معلومه که داری از دست میدی.
به یه دست احتیاج داری که بکشتت بیرون
امیدوارم خدا زودتر اون دستو نصیب کنه
پاسخ:
دیگه می زنم قطع میکنم اون دستی رو که بیاد طرفم..
۲۹ آبان ۹۰ ، ۱۹:۵۹ زهرا رجایی
دارم از توو پاره میشم، به همه میگم که خوبم...
(سید مهدی موسوی)

عمرا خوب نمیشیم... عمرا این روزا خوب شه...
...............
۲۹ آبان ۹۰ ، ۲۱:۳۸ زهره سعادتمند
.
حالم از همه تون بهم میخوره

از تو، که من پر پر هم که بزنم، میای و در کمال خونسردی میگی دلم برات تنگ شده!میگی که فقط گفته باشی.. که من ذره ای به عمقش ایمان ندارم.

از تو، که توهم عاشق شدن داره دیوونه ت میکنه. و نمیفهمی طرف مقابلت داره زیر دست و پای ِ احساس ِ محترمت(!!!) له میشه.

از تو، که ادعات گوش فلک رو کر کرده. اما با بی شرمی ِ تمام .....

از تو، که ...

که همه تون «خودخواهـ»ــید.
که طرف مقابلتون اندازه یه پشه هم براتون ارزش نداره.
حالم از همه تون بهم میخوره..
من ایمان دارم یکی تو رو خیلی دوست داره و خود خواه هم نیست
اون یکی خیلی بیشتر از من تو رو دوست داره
اون یکی دوست داشتن و فهمیده
و تو رو دوست داره
سلام


اوه اوه اوه...


چه خبره اینجا؟؟؟؟؟؟؟


خوبی شما؟
.
.
.
نگرانتم به خدا...
۲۹ آبان ۹۰ ، ۲۳:۳۰ زهرا رجایی
زهره...

من الان شجریان دارم می گوشم...
ای صبا نکهتی از خاک ره یار بیار
ببر اندوه دل و مژده ی دلدار بیار...

توو روحمون با این اوضاع
به خدا

که کاری ام از دست هیشکی برنمیاد
تازه خیلیاشم اجتماعی نیس...
یعنی الان دیگه اجتماعی نیس

من هیشکی واسم اندازه ی یه پشه هم ارزش نداره
آدم اینجوری بگه بهتر از اینه که تیریپ بیا و ادعا کنه

اه!
حتی شجریان محبوب همیشگی م هم آرومم نمیکنه
حتی کتاب مقدس!
حتی تف!

البته من میتونم خوب شم!
میخوای بدونی چه جوری؟
اینجوری! اینجوری!

پاسخ:
اون شب تو پارک یه جای خلوت دور از آدمای دیگه نشستم،شجریان گذاشتم با صدای بلند..انقد خوند و خوند که حالمو بهم زد! اونم خفه ش کردم. چند روزه هی چیزای مختلفو خفه میکنم..از بس که بی تاثیرن برام.بر خلاف همیشه.
سلام
وقتی تو نیستی! نه هست های ما چونان که بایدند نه باید ها!
خیر است ان شاء الله
یا علی
چهاردهم آبانت را دوست داشتم... این یعنی اینکه خیلی بزرگ شده ای زهره عزیز!
یعنی واقعاً تا الان مجبور بودی به کسی دوسش نداری بگی دوست دارم؟!!!
ممنون عزیزم.اصلأ انتظارش نداشتم
پاسخ:
میدونم شنیدن تبریک تولد از کسی اصلا انتظارشو نداری،چقدر لذت بخشه..
عاشقتم
به خاطر پست بالایی!
نمی دونی چقد عمیق درکش می کنم!
الان من چیزی بگم حالت از منم به هم می خوره ؟
البته حق داری . . .
بد زمونه ای شده
خودم الان چند وقته به بعضی اطرافیانم و کارهاشون فقط می تونم بخندم!
البته گاهی از خنده بالا میارم!!!
____________________________________

به هر حال امیدوارم بگذره این دوره ت
می دونم که می گذره !
کاری کمکی از دست ما برمیاد بگو ...

۳۰ آبان ۹۰ ، ۲۰:۳۲ زهرا رجایی
عزیزم...
(هم تو هم براتیگان)

فقط من گیرای همیشگی مو بدم!
«دوستش داری»،
«دوست اش» درست نیست

زهره
یه آدم داغونی به من میگه «براتیگان» نخون، به جاش «نیما» بخون!!!!!
فک کن!!!!!!
(حدس نزن کی گفته، نمی شناسی ش)


فردا رو عشق است...
با همه ی بدیای همواره ی این روزای گه...

راستی با همه ی حال بدیا
شجریان بازم جونمه...
دروغی بدتر از دوست داشتن نیست
اینو خوب فهمیدم ...
شاید دروغ های بزرگ راست باشد و شاید دروغ گوها روزی راستگو شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">