بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

...

شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۰، ۱۲:۲۴ ب.ظ
هو

_______

من به تازگی یاد گرفتم

که هر آدمی می تواند با ایمان و قدرت حرفی بزند که چند وقت بعد، دقیقا برعکس همان حرف را هم، با همان ایمان و قدرت بزند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۴
بی‌ همگان

نظرات  (۲۱)

سلام

یا علی
منم یاد گرفتم
...
..
.
عجب
پاسخ:
اصن عجیب نیس اتفاقا!
یاد گرفتی زهره؟!!!
یا فهمیدی(به نتیجه رسیدی)؟
آدمای باهوش از نوع منفعت طلب توانایی این کار و دارن
ولی گاهی تفاوت منطق و دل است
که اگر منظورت این است من تجربه کرده ام.

----------------------
امیدوارم هروقت دچار این بیماری شوم اطرافیان گوشزدم کنند
...
زهره
به جان خودم
یه جوری نفرینت می کنم که اصلا دیگ.....
اکه عرفه فردا برام دعا نکنی
گفته باشم !
نیگا زهره
از داغ دل من فقط تو خبر داری
برااااااااااااااااااااااااااااام
دعااااااااااااااااااااا کن باشه ...
۱۴ آبان ۹۰ ، ۱۷:۱۰ کاش مےشد خدا را بوسید...
مثل همان ها که از دیوار بالا رفتند.
عجیب و عجب دو مقوله ی متفاوته...
پاسخ:
من وقتی میگم «عجب»، که از یه مسئله ی «عجیب» تعجب کرده باشم!
۱۴ آبان ۹۰ ، ۱۹:۵۸ زهرا رجایی
به تازگی؟
من خیلی وقته یاد گرفتم...
حداقلش از خودم

چیزی که عجیب و دردناکه اینه که دو تا حرف متعارض
همزمان توی دل و مغر آدم باشه
با قدرت مساوی


راستی اخیرا خیییلی تند تند می بروزیااا
که خیلی ام خوبه
بترکه چشم حسود و حسد!
کلا آدما دنبال منافعشونند وطبق همون تغییر رویه میدن حتی اگه با نظر خودشون مخالف باشه
سلام
البته تمامش عشق نیست!
مناسبت هایی است که شما شاید بی خبر باشید!!!
یا علی
سلام

خیلی وقت است که فهمیدم
انسان همین ساده ترین ِ پیچیده ها چقدر رنگارنگ است!
مثل چتر های کودکی مان!
.
.
.
حالا که باران نمی آید؛ چتر را از صورتم بکش کنار!
.
.
.
۱۴ آبان ۹۰ ، ۲۳:۲۹ ★★★ بهمن
دقیقا همینطوره!
۱۵ آبان ۹۰ ، ۰۹:۳۳ آنتی بیوتیک
اصلا چیز خوبی رو یاد نگرفتی!!
این تیکه ی دقیقن برعکس همان حرف را پررنگ کن!
واقعا بالا اوردی؟

پاسخ:
ولی حالم بد شد واقعا!
خب باز هم خدا رو شکر ;)
جالب بود و ممنون...
یا حق!!!
مصادیقش هم خیلی زیادن.
به قول حاج آقا قرائتی مرد اون نیست که حرفش یکی باشه، مرد اونه که اگر فهمید حرف صدمیش اشتباهه حرف صد و یکمی رو بزنه.نه؟
سلام

عید مبارک.
واقعاااااااا!!!!
می شه اجازه بدید یه عکس یادگاری هم با شما بگیرم!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">