بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

نه تبسم، نه اشاره، نه سوالی، هیچ چیز!

جمعه, ۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۵۹ ب.ظ
هو

________

به دنبال عشق می گردم

آن سان که مورچه خواری به دنبال مورچه..

اما عشق،

آن اتوبوس جهانگردی ست،

که سالی یک بار از اینجا رد می شود،

آن هم از روی من!

«سعید سلیمان پور»



- با سنگ ِ زیرین آسیاب شدیدا همذات پنداری میکنم..!


بی ربط: لازمه ی عاشقیست،رفتن و دیدن ز دور

            ور نه ز نزدیک هم فرصت دیدار هست!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۹
بی‌ همگان

نظرات  (۱۰)

.
«آنهم از روی من» و خوب اومدی!
اشتباهه
شبیه اتوبوسی هست که در زندگی هر فرد فقط یک بار رد میشه و اونم از روی آدم
پاسخ:
منم که اصن نمیدونم سه نقطه کیه!!
سلام
عشق یعنی نرسیدن
گر رسی آن عشق نیست
اما کاش می رسیدم
تا بدانم عشق چیست!
یا علی
۲۹ مهر ۹۰ ، ۲۰:۰۷ زهرا رجایی
اِ
اِ
اِ
... دیدی چی شد؟!
من یه جا از این مورچه و مورچه خوار استفاده کرده بودم!
سوژه تکراری بوده خودم نمیدونستم!
دمم گرم!

من در حال حاضر فقط با خواب چی چی پنداری می کنم!

اتوبوس جهانگردی؟؟
عشق
!!!
۳۰ مهر ۹۰ ، ۰۰:۵۱ آنتی بیوتیک
بهت نمیخورد اینجوری بنویسی؟؟ فک میکردم روحیه ات خشن تر از این حرفا باشه.
.
.
البته نارحت نشی هااااااا. خواستم صرفا نظرمو گفته باشه.
هوس له شدن کردم
...
..
.
با عکست رها شدم...
کلن تو بلاگفا ولی نه ؟!!
۳۰ مهر ۹۰ ، ۲۰:۳۲ زهرا رجایی
یاد چه چیزایی می افتی تو!
من اصلا یادمش نبود این شخصیتو!!
محمدعلی باب!!!!
فک کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">