بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

لطفا گوسفند نباشیم!

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۲:۳۶ ب.ظ
هو

_________


- مگه چوپونی که نی میزنی؟

- آره

  گوسفند دور و برم زیاده

  یکیش تو

  بشین گوش کن

...

..

.

«misfit»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۱۹
بی‌ همگان

نظرات  (۳۰)

۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۲:۴۴ آنتی بیوتیک

.
.
باحال بود.
.
این پستت خیلی باحال بود.
سلام

یا علی
۱۹ مهر ۹۰ ، ۱۵:۲۰ کاش مےشد خدا را بوسید...
گوسپند ها هم دیگر
نمےرقصند این روز ها
به ساز چوپان ها
خب؟!
پاسخ:
لطفا گوسفند نباشیم!
من با بالعکس این موافقم. چوپان موقعه ای که پای گله اش نشسته محیطش به او حس نی زدن می دهد محیط او نفس و قدرتی سالم دارد که این حس را به چوپان رجوع کننده اش می دهد. خلاف این این است که فرض کنید چوپان یک روز گله اش را به چراگاه نبرد و غذای گله اش را در طویله و یا مثلا حیاط باز نزدیک طویله به گله اش بدهد. حالا چوپان اینجا هم نی میزنه؟
پس جنس حس محیط چوپان مهم است که همچون محیطی سالم و دارای نفس پاک بهمان می گوید که در آنجا گوسفند یا پدیده های اطرافش باشیم. اما در طویله و محیط باز روبروی آن اون حس سالم منتقل نمی شود. پس آنجا بهتر است گوسفند نباشیم.
نویسنده ی این متن صرفا هدف شخصیش را قاطی خلاقیت ادبی اش کرده است که لزوما این انتقاد درست است. اما باید معقولیت فضای نوشته اش را در نظر بگیرد. اون فضای طبیعت است. این نظر از دیدگاه کسی که چوپانی گری کرده بپندارید ولی با حب و بغض این نظر را ندادم صرفا خواستم اشکال چنین تفکری را بیان کنم.
نظر من پرید؟؟؟؟!!!
خاک!

دیگه حوصله ندارم دوباره بنویسمش!
فقط یه چیزشو یادمه:
باشه زهره جونم! شعر میگم... انقد نیا به من بگو شعر بگو!!!

بزن
می شنوم.......
پاسخ:
شما چه سریع به خودت گرفتی!
لطفا گوسفند نباشیم
...
..
.
ممنون
خب! تو هیـــــــچ حالت خوب نیست
این جوابی ِ که از معادله‌ی سه پست آخرت به دست میاد!!!
پاسخ:
چه خوب که میفهمی..
با فونت 14:
دوسِت دارم زهره...
چطور می شود گفت عاشق پست آخرتان هستم ...
طیب اله انفاسکم
ارادت
یا علی
سلام
چه فحش باحالی!!!
یا علی
سلام
والا اسمش را انداخته ایم گردن حاجی!
هر چه او بگوید ما هم تابعیم.
یا علی
آره به دل ما هم میمونه
۲۱ مهر ۹۰ ، ۱۵:۱۶ انی کاظمی
آمدم که بگویم؛ بیاییم گوسفند باشیم، با گوسفندی یحتمل ما موفق تر خواهیم بود؛ صمیمی تر، حتی شاید انسان تر.
۲۱ مهر ۹۰ ، ۱۶:۰۸ آنتی بیوتیک
این کامنت برای پست چهارشنبه بیستم مهر هست!!
.
.
.
oh ... My GOD!!!!!!!
ایشالا ارزش اینهمه پست_ خالی از نظر خواهی رو داشته باشه!
پاسخ:
فوقش من بدبخت میشم..!
۲۱ مهر ۹۰ ، ۱۹:۲۷ زهرا رجایی


ملت از کوچکترین حرکتای تو چه برداشتایی میکنن!!!
یا من خیلی نانکته سنجم یا اونا خیلی نکته سنج!!!
سلام
سلامت باشید.
بله هنوز نیومده چفیه باباش رو پیچونده!
دم خودت گرم خاله!
ان شاء الله دعا بفرمایید.
یا علی
به زهرا رجایی:اقای 30R03 خیلی نکته سنج و دقیق هستن.
سلام
چرا؟
یا علی
:)
ارزششو داره!
۲۲ مهر ۹۰ ، ۱۵:۳۵ زهرا رجایی
دمت گرم آبجی!!
من اصولا چرت و پرت نمی نویسم!!
تو هم اصولا چرت و پرت نمی خونی!
می خونی؟؟

شعر و حرف و اینا هم... می نویسم
ولی الانا نه
لطفا گوسفندانه تفکر و زندگی نکنیم
آمین
نمیدونم کار درستی هست که برای پستهایی که زیرشون نظر نوشته نشده کامنت گذاشت یا نه
شاید کارم درست نیست و یک نوع حرف زیادیه....نمیدونم!!!

فرو ریختن بت ها انسانو قوی میکنه و هوشیار نگه میداره
...

خوشابه حالت که جرات فحش دادن را داری
این فحش جرات میخواهد
نفس عمیق
و حالا
دوسٍت دارم
...

نمیخوام سر به تنش باش
خفش میکنم
فتوایش هم دوست داشتن مباح میداند
جایی خوندم:
در دوره ای که همه گوسفندند یا گرگ...
ترجیح می دهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من فقط "نی" می زنم!


چرا کامنتدونی ها همش بستس ؟
پاسخ:
این بازه دیگه!
۲۴ مهر ۹۰ ، ۰۰:۳۵ اشنای غریبه
دفعه اولمه میام
خیلی جالب بود و به دلم نشست
۲۴ مهر ۹۰ ، ۱۵:۰۸ سعید ایلخانی زاده
سلام
ممنون از حضورتون،

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">