بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

زندگی تنها به من قدر تو فرصت داده است!

جمعه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۱۳ ب.ظ

بیا و مرد باش و ..

.. چه خوش خیالم من!

«مرد» !!!

بگذار روشنت کنم

من مرد نیستم به جنسیت

اما نامرد هم نیستم به مرام..!

تو اما .......................!

 

تا هنوز باید این واژه ی مقدس را به گوش ات خواند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۱۳
بی‌ همگان

نظرات  (۱۷)

هوووم
مخاطب خاص داشت.
پاسخ:
مصداق زیاد داره!
مرد ...
.
.
.
به غریب نوازی و مردی روزگار دعوتی ...
۱۳ خرداد ۹۰ ، ۲۰:۵۰ آنتی بیوتیک
یاد بعضی از خانوم هایی افتادم که در دوربرم بوده اند یا هستند!!
.
زن هایی که به اندازه یک " مرد " و شاید بیشتر " مرد " باشند.
.
.
حرف کامنت قبلیمو پس گرفتم. با خوندن این پست.
ما که هستیم در این دایره‌ی سرگردان..
خوبه آدم غلط هم می کنه مردونه باشه ... چه برسه به چیزای دیگه ... حالم بهم می خوره از هر چی نامردیه ... مرام و معرفت چیزیه که هر کسی نداره ... اگه داری قدرشو بدون که از خیلی مردا مرد تری
پاسخ:
با اجازت، خواستم اینجا هم باشی.
فحش میدادی، راحت تر ش بود!

تاهروقت هم که به گوشش «مرد ، مرد» بخوانی، مرد نمی شود!
گفتی که مرد باش ! رهاکن مرا ، برو !
این کار را نه مرد که نامرد میکند...
خیلی دوست دارم بدانم مخاطب کیست
پاسخ:
هرکسی میتونه به خودش بگیره!
بسیار لایک
۱۴ خرداد ۹۰ ، ۲۱:۵۵ یک مغز خفته
آه ..... " مرد "

من که هر جا را گشتم نیافتمش ... یافتی خبرم کن ............. همین !
نامردی حال و هوای این روزها شده...
عادت این روزها...
.
.
.
. . .
یاحق
مرد بودن به جنسیت نیست. به غیرت دینی ست.
زن زهیر مرد بود. زن حبیب مرد بود. زن و مادر وهب مرد بودندو...
مرد کم نداریم.
دنبال مخاطب نمی گردم ...
نکند رو در روی آینه بایستم و این پست را در آن ببینم ...
...
چطور از کویریات دل کندی ...
۱۷ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۲۴ آنتی بیوتیک
چطوری دشمن؟؟؟
.
.
حالا من رفتم تو لیست دشمناتون. الان زوده ، با اینکه ممکنه وقت جواب دندون شکنم از بین بره ولی سکوت میکنم!!!
۱۷ خرداد ۹۰ ، ۱۳:۲۵ آنتی بیوتیک
حواسم نبود تیک خصوصی زدم برای کامنت قبلیم . علنیش کن.
هم نامردی هم نامردی!!!!
زن بودن در مرام بالاتر از مرد بودن است
به نظر من البته
بیا و مرد باش ...
بعضیا باشنیدن این جمله باید آب شن برن در اعماق زمین و دگر هم در نیایند
بیاو مردباش...
بیا و مرد باش . . .
بیا و مرد باش . . .



انگار فاصله بیشتر میشود وکسی نمیشنود

مرده است
مردانگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">