بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

دوتا اسم، دو خاطره، دو نقطه چین*

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ق.ظ

هو

-

 

*همین امشب، در این هوای لعنتی ِ به شدت پاییزی، سوویچ را که چرخاندم، شروع به خواندن کرد. 

ماشین را زیر پل کنار نرده های بوستان، پارک کرده بودم. همان جا که پیش تر، گرم از یک پیاده روی سوزناک زمستانه، هدیه ام را گرفته بودم..

دلم می خواست دنیا آنقدری بزرگ بود که من هم مثل اغلب آن هایی که از آن جا عبور کردند، بدون یادآوری خاطره ای، می گذشتم.

دلم می خواست پاییز اینقدر زود بر من مسلط نمی شد..

دوست داشتم رفیقی کنارم نشسته بود و در لحظه یکریز حرف می زدیم. حرف می زدیم و حرف.. تا جایی که مجالی برای این تخیلات ِ زاییده ی پاییز نباشد!

 

 

و حالا که به خانه آمده ام و مردی را می بینم که خیلی خوب مرا بلد ست، و هرکاری میکند برای خوب بودن م، هیچ چیز دلم نمی خواهد جز اینکه آهنگ های ماشین را غربال کنم! و اینکه یادم بماند هوای این فصل از سال خودش به قدر کافی توهم زا هست! پس نیازی نیست خودم هم آتش بیار معرکه ای شوم که هیچ تماشایی نیست.

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶
بی‌ همگان

نظرات  (۱۱)

۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۶:۲۷ محمد مهدی
تکبیر. 
پاییز که میاد همه ی غم و غصه ها و تخیلاتی که سعی کردم تو نشاط و گرمای بهار و تابستون گمشون کنم پیدا می شن...
۱۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۰۳ زهرا عباسی
هیچ تماشایی نیست ..
اما پاییز را عشق است
پاسخ:
همین دیگه! مسئله همینه. که "عشق" است!
۱۶ مهر ۹۳ ، ۲۰:۵۹ زهرا رجایی

وای...
کاش میدونستی اون لحظات یه رفیقی هم دقیقا دلش حرف و حرف و حرف میخواسته تا نره توو توهم....

پاسخ:
که کیمیای سعادت..
آهنگای سیاوش همیشه خوبن ... خوب خاطره سازی میکنن !
۲۳ مهر ۹۳ ، ۰۱:۰۱ پشت کوهها
الله اکبر!
پاسخ:
ها؟
۰۱ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۱ خارج ازچارچوب
توهم‌زا! خوب توصیفی بود!
۰۶ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۴ زهرا رجایی

آبژی...
دقیقا با ژ

پاسخ:
:-)
خدا رو شکر  !!بلاخره یه پروژه موفقیت آمیز دیدیم:)
پاسخ:
جای بسی شکر داره واقعا.
جز خدا کی میتونه این پروژه ها رو به سمت موفقیت سوق بده..
void Donya() {

      while (1>0)
      {
      cout >> "«هیچ تماشایی نیست»"
      }

}
۱۹ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۱ سید محمد رضی زاده
پاییز که می شود
دلم شور می زند...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">