بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

نمیدانم چرا اینقدر با من مهربانی تو!

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

هو

-

 

پیش از دعا اجابت آقا مَثل شده ست

ذهنم پر است چون حرمت از مثال ها

 

- احمد بابایی -

 

 

باز میلرزد دلم، دستم..

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
بی‌ همگان

نظرات  (۴)

دلم تنگ حرم شد...
۰۹ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۷ زهرا رجایی

عزیزم گاهکی اینجا هم پست بذاری بد نیستا!
مثلا واسه مهر
من فک میکردم یه چیزی میذاری
مدرسه طور
نوستالزی طور

پاسخ:
خودمم هرچی میشه فکر میکنم که ایندفه دیگه یه چیزی می نویسم! بعد ولی می بینم که نخیر! همچنان خبری نیست!
۲۴ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۰ بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
زیارت لازم داره...دلم
۲۴ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۴ یک دانه شن
خیلی قشنگ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">