بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

روابط ِ سالم ِ اجتماعی!

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۳۸ ب.ظ
هو

_________


این که کارمند ِ خانوم ِ بانک اغلب با روی گشاده به کار مردها رسیدگی می کند و به گرمی با آن ها برخورد می کند اما با من ِ خانوم به سردی ِ رابطه با یک نامحرم..

و یا اینکه طرف ِ نگاه و صحبت و توجه استاد ِ مرد، ما دخترها هستیم، و خوش و بش استاد ِ خانوم با پسرها اتفاق تکراری کلاس شده،

یا این صحنه که پسرها برای کنسل کردن امتحان درسی که استاد ِ مربوطه اش مرد است، دست به دامن دخترها می شوند(و برعکس)،

همه اتفاقات تلخی ست که به کرّات شاهدش بودم.


به این فکر می کنم؛ چه خوب که خدا «گرایش به جنس مخالف» ی برای ما به امانت گذاشت، تا بشود بهانه ی هر کار موجه و غیرموجه ای.!


به این که «چه باید کرد» هم فکر می کنم.. که هربار کسی تشر می زند که؛ تو اول خودت را درست کن!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۱۷
بی‌ همگان

نظرات  (۱۵)

توی بخش ما "مریم لات" صداش میزدن. یه استاد حدودا شصت ساله که هنوزم ازدواج نکرده بود. با دخترا به شدت بداخلاق وبددهن وبا پسرا در نهایت لطافت !
یادمه بچه ها میرفتن توی دفترش با هم سیگار می کشیدن !
یادش بخیر !
بعضی از روان شناس ها انقدر تفاوت های 2 جنس رو عظیم میدونن که حتی نظریه هایی ازین قبیل در تاریخ روان شناسی بوده که مرد روان شناس نمیتونه مراجع خانم را درک کنه و به صورت صحیح بفهمه و بالعکس
ولی نمیدونم چرا اینطوری شده در حدی که گاهی بدون اینکه خودم متوجه بشم وقتی کاری دارم و برای پاسخگویی من هم خانم هست هم آقا به سمت جنس مخالف میرم چون میدونم خانم کار من و پوشت گوش میندازه ولی آقا با کمال میل به خوبی کار و انجام میده
وظیفه ی هر دو یکیست ولی شرایط روانی متفاوت است


وقتی در عمق این معقوله میری
حالت به هم میخوره
کلیشه همیشه بد نیست
جواب منم کلیشه ایه
خودمم مبتلا به
سلام
اگر همه اول خودشان را درست می کردند دنیا گلستان می شد ولی دلیل نمی شود که به چه باید کرد و امر به معروف و نهی از منکر بی توجه باشیم.
ضمنا بنده در جواب کامنت شما باید بگم که
کی من؟!
تکذیب می کنم!!! :)
یا علی
و من آمده‌ام سراغ خودم!
البته معمولا کرم در اونی میلوله که قصد میکنه از جنسیت خودش سوء استفاده کنه خودخواسته!
ولی به هر حال همه یه جوری از گلوی هم میرن پایین بالاخره!
هرچند قوانین اینو نشون نمیده! اما جوامع همه دارن به سمتی حرکت میکنن که جنسیت رنگ ببازه و همه از این که انسانی نه جنس به همدیگه نیگا کنن!
اما مث همه چیزای خارجکی فک کنم این محصول یه چند قرنی دیگه به دیار ما برسه!
ما بریم خودمونو درست کنیم ...
سلام
اول خودمان نه ؛ اولویت با خودسازی است...
در کنارش باید به خدا دعوت کرد نه به خود...نه؟؟؟
یا حق!!!
۱۹ شهریور ۹۰ ، ۲۱:۱۵ آنتی بیوتیک
عمــــــــــــــــــــــــــــــــرا نشه جلوی این قضیه رو گرفت!! مگه اینکه کلا کلاسا و دانشگاه ها و سرویس دانشگاه ها و ... همه چیزو از هم جدا کنن که اینجوری به گوشه عبای همه بر میخوره میشه مبارزه با آزادی و ... یه عالمه حرف مفت که بعضی هاش واقعا درسته بعضی هاش از پابه مزخرفه.
سلام...
یاد تمام لحظه هایی افتادم که ازاین دست صحنه ها دیدم...سرکلاس.توی مغازه.توی اداره...هرجا که ماهیتش ظرفیتشو داشته!
و یاد چندباری که اشکهام منو از دیدنشون نجات دادن...
منم فکر میکنم...چه راهی وجود داره؟من چیکار باید بکنم؟
http://soleimani.blogfa.com/post-149.aspx
هدف خدمت به خلق خداست, گرایش به جنس مخالف وسیله!!!
شهید مطهری: اولویت با خودسازیست نه اولیت
۲۲ شهریور ۹۰ ، ۱۷:۰۶ بهنام خسروی
وللایک به وزیر .....علوم بابت رونوشت به رییس جمهور برای عدم تشکیک در طرح
تفکیک جنسیتی دانشگاه....جهت اسلامی شدن ایران
۲۴ شهریور ۹۰ ، ۱۸:۱۰ آشیــــــــل
تو دیگه نمیخواد خودتو بیشتر از این درست کنی!
دلم کباب شد واسه اون همکلاسیت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">