بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

زن و زندگی و جهاد!

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

هو

-

 امسال برای اولین بار برای اعتکاف اقدام کردم، اما نشد. پذیرفته نشدم. و این پذیرفته نشدنی که می گویم،دقیقا نمیدانم یعنی چه! سیزده رجب، یکی از بچه ها پیامکی داد و پرسید که آمده ای اعتکاف یا نه؟ و وقتی مطمئن شد که در مسجد دانشگاه نیستم، به اطلاعم رساند که اسمم توی لیست بوده! در عین اینکه داغ دلم تازه شد و حالم خراب، اما به روی خودم نیاوردم و با خودم گفتم شاید اشتباهی شده. یا کسی هم نام من بوده.

اما همین دیشب، تا روی تخت دراز کشیدم، پیامکی آمد از نهاد، که معتکف عزیز! طاعات و عبادات قبول! در  حالی که نهایت عبادت من توی این سه روز، خواندن نماز یومیه ام بود!

دیشب مثل همه ی اوقات مستاصلی، فقط توانستم گریه کنم. اما امروز موقع آماده کردن ناهار، حرف دوستی توی ذهنم رژه رفت که وقتی از تصمیمم برای اعتکاف باخبر شد، گفت؛ بنشین کنار همسرت و از هر معتکفی برای خدا عزیزتر باش!

 

 

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

به قول:
بنشین کنار من
بنشین که داغونم...


دعا یادت نره زهره...
پاسخ:
چشم عزیزم
منم رفتم بعد پشیمون شدم! نه خیلی ها. ولی خب نمیرفتم بهتر بود شاید! چم
پاسخ:
قبول باشه. پذیرفتن این مسئله ای که بهم تذکر داده شد؛خیلی خیلی سخته. اما خب برای توجیه بی لیاقتی من خوب بود.
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۲۷ خارج ازچارچوب
اعتکاف خونگی قبول حق
پاسخ:
ممنون

تقبل الله

چه دوست اهل دلی داری شما...

پاسخ:
هووم؛همینطوره
۰۶ خرداد ۹۳ ، ۰۳:۰۶ زهرا عباسی
بعله خانم شماها که هی بشینید تو خونه جهاد کنید و هی نماز با ثواب های زیاد بزنید تو رگ اعتکاف برا ما مجرداست :دی

قبول باشه جهادت :)
پاسخ:
خدا هیچکس رو بی نصیب نمیذاره. هرکس بسته به شرایطش.

کی من عروس شدن تو رو ببینم؟
البته مقام معظم هم که امر به جهـــــــــــــــــــــاد فرمودن !!!
پاسخ:
امرشون مطاع
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۲ زهرا رجایی
واااااااای...
بر این نفس و همه چی...
وای...
۱۲ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۰ زهرا عباسی

صاحبان گهواره ها نقش بی بدلیلی در تاریخ دارند!  درست از زمانی که گهواره ی موسی را به نیل سپردند تا در مسیر تاریخ نقش کاخ  فرعون زمان را بر آب کند تا به دشت بی آب کربلا برسد و  قطره های خون سرباز درون گهواره ی حسین علیه السلام کنکره های عرش را متبرک کند و نیل حادثه همچنان جاری باشد تا آنجا که سربازان خمینی از گهواره ها برخاستند و طاغوت زمان را زیر قدم هایشان در کوچه ها و خیابان های شهر به پستوی بدنامی فرستادند! در خاطر تاریخ هست که سربازان روح الله  با بازوان خسته برگشته از جنگ چطور مستانه پیکر بی جان حضرت جان را تا جوار فرزندان خلفش تا نزدیکی های عرش بدرقه کردند...حالا در بیست و پنج سالگی عروج ملکوتی خمینی کبیر چشم ها بازهم به سمت صاحبان گهواره هاست!!  تا صاحبان رشید امروزشان باقدم های استوار خود باز هم چشم تاریخ را شاهد بگیرد که جوانان امروزعاشقانه تر بی آنکه پیر مراد را ببینند مرید اویند. و بر همان عهدی که پدرانشان بستند،هستند.

 

و عده ی ما پیاده روی دلدادگان رو ح الله

حرکت از خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی به سمت مرقد مطهر امام روح الله

زمان 14 خرداد بعد از نماز صبح

و زمین زیر گام های فرزندان روح الله به یاد خواهد آورد که وقت مهیا شدن برای ظهور است....



چشم انتظار قلم هایتان پیش از قدم هایتان برای شرکت در موج وبلاگی « ابد والله ما ننسی خمینی... » هستیم ...


عوا! یعنی چه؟ یعنی خانمای متاهل نرن اعتکاف بهتره؟

ولی من راه بهتری سراغ دارم. جفتکی بریم !

اگرم شووره راضی نشد من میرم کار ندارم! نیمیشد که! والا! :|

پاسخ:
جفتکی ینی چی؟!
داری راجع به دو تا آدم حرف میزنیا!
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۳۶ واقعیت سوسک زده

 از بساطت زندگی که اینجا پهن است خوشم می آید ... سلام ...


پاسخ:
سلام
خودم هم همینطور
خداروشکر
:)
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۵ محمد طالبی
سلام علیکم
ماه مهمانی خداست.
ما را از دعا فراموش نکنید.
یا علی
پاسخ:
بح بح
چشم.حتما
هین سخن تازه بگو تا دو جهان تازه شود!
چند وقتی است که اینجا خبری از این "سخن تازه" نیست ها!
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۷ مـَـ ه جَـبـیـטּ
قبول باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">