بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

فاخلع نعلیک!

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ

هو

-

 

گفتم که به پیری رسم و توبه کنم

آنقدر جوان مرد و یکی پیر نشد!

 

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

۱۴ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۴۳ زهره سعادتمند
امسال با تمام وجودم دارم میرم +
ما رو هم یاد کن
سلام
خوشا به سعادتتان
انشاالله که با دست پر برگردید
خوش به حالت.به شدت و عدت التماس دعا
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۷ سید محمد رضی زاده
آنها که سفر کردند، رفتند سوی میخانه..
۲۰ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۳۰ زائر آسمان
سلام
شما آبجی زهره ی من هستین آیا؟
پاسخ:
تو این همه وقت می نوشتی و من خبر نداشتم دختر؟!
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۴۹ زائر آسمان

سلام

من که نبودم

هنوز هم نیستم

هستم ولی نیستم

حالم دگرگون است

دانی چرا چون است؟؟؟

پاسخ:
چرا آیا؟!
ایشالا که بری و برگردی دست پُر ...
با آقا احسان میرید ؟
پاسخ:
- همان - نداشتیم!

رفتم  و برگشتم
چه فرقی واسه شما داره؟ (بدون آقا احسان)
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۸ مـَـ ه جَـبـیـטּ
التماس دعا ..

اینجا دقیقن کدوم منطقه ست ؟!
تا حالا نرفتم انگار ..
پاسخ:
‍پاسگاه زید
عملیات رمضان
۲۷ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۴۵ پلڪــــ شیشـہ اے
خوش به سعادتتون

پاسگاه زید هم برای خودش عالم بسیار دوست داشتنی داره
مخصوصاً با اون شهداش
پاسخ:
ارادت خاصی دارم بهش
خداوند فیض دهد.
سلام رفیق

نمی‌دونم چرا احساس می‌کنم اینجا خیلی با قبلش فرق کرده
یا حدسم درسته یا حسم خراب شده و باید ی فکری براش بکنم
خوش به حالت رفیق.. چه جای خوبی رفتی!
برای سال جدیدمون دعا کن
انشالله تو هم یکی از بهترین سال‌هات رو شروع کرده باشی
پاسخ:
سلام. قبلا چجوری بود؟الان چجوریه؟
ما بیش از هروقت دیگه ای محتاج دعای شما دوستان جان هستیم.

شما آبجی زهره ی من هستید.
آیا و علامت سوال نداره.
پاسخ:
:)
آبجی ای از خودته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">