بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

...

چهارشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۰، ۰۸:۱۸ ب.ظ
هو

_________


چارچشمی

بهتر از چوپان

گله را می پاید،گرگ.



بهت اعتماد دارم خدا.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۱۶
بی‌ همگان

نظرات  (۷)

بهت اعتماد دارم ، به اندازه اعتقاد ...
بهت اعتماد دارم خدا.
چه خوب ؛ زندگی باتوان تر از این اعتقاد ممکن نیست
...
سلام
توکلت علی الحی الذی لا یموت
یا علی
ای ول! تا حالا به اون ورش نگاه نکرده بودم!
از اعتماد تا توهم اعتماد..
گرگ بودن و نه بلدم و نه خوشم میاد که باشم ...
پاسخ:
اینجا من چوپانم
و گوسفند به چوپان دلخوش است...
الحق که گوسفند است خواهر...
نه؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">