بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

زن و زندگی و توکل

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

هو

-

می دونی خوبی ش به چیه؟ به اینه که خدا دروغ گو نیست. خلف وعده نمیکنه. وقتی میگه برو، هواتو دارم! یعنی برو. هواتو دارم.

خوب تر از این چی میتونه باشه؟ اینکه من و تو به اینکه خدا دروغ گو نیست، یقین داریم. ما و هرکسی مثل ما که اعتقادش اینه، واقعا خوشبخته. حداقل خودمون رو می دونیم که خوشبختی رو با تمام وجود حس میکنیم.

دوست دارم اینا رو بنویسم تا وقتی سال ها بعد شرایط مون تغییر کرد، یادمون نره که ما با "هیچ" شروع کردیم. یادمون باشه که ما ‍پاداش ایمان مون به خدا رو گرفتیم. و حتی اگر در تمام این سال ها کسی حرف ما رو باور نکرد و با ترس هاش، زندگی و لذت ش رو از خودش دریغ کرد؛ حداقل خودمون دو تا مطمئن باشیم که اعتماد به خدا، هرگز کسی رو پشیمون نمیکنه.

همین که اگر سختی ای هست، صبر میکنیم و خم به ابرومون نمیاد، نتیجه ی همین اعتماده. و من فکر می کنم اینکه ما این همه می تونیم عاشق باشیم هم از اثرات همین قوت قلبه.

 

 

 

- به بهانه ی یکی یکی، دوتا شدن رفقا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۳۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۴)

قبل این‌که باز کنم این‌جا رو همه‌ش داشتم به این فکر می‌کردم که نکنه مُردی که ازت خبری نیست.
هیچ‌چی دیگه... می‌خوای ادامه هم داشته باشه؟!
پاسخ:
خوشحال شدی! نه؟
۰۱ آبان ۹۲ ، ۲۱:۴۰ زهرا رجایی

به بهانه ی یکی یکی یکی شدن رفقا هم بنویسید لطفا:دی
پاسخ:
ینی اونایی که دوتا بودن بعد شدن یکی؟
یا اونایی که کلا یکی بودن و هستن؟

البته وقتی میگی "شدن" ینی منظورت نوع اول بوده.
درمورد این خیلی نوشتم دوسال قبل و بعدش و ..

در اون مورد نوشتن فقط انرژی سوزه
اما این موردِ دوتا شدن انگیزه سازه
۰۲ آبان ۹۲ ، ۰۲:۰۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
آخی ..

الهی خوشبختی تون تا همیشه ی همیشه باشه ..

» ایمان بِ خدا نوش ِ جــــــــونِ تون ..

عید ولایت هم مبارک :)
پاسخ:
عید توام مبارم عزیزم :)
لزومن نه!
.
یکی‌م پیدا شه ما رو بگیره!
پاسخ:
یه جوابی نوشتم بعد پاکش کردم.
گفتم روز عیدی خوبیت نداره. یوقت ته دلت ناراحت میشی. ارزششو نداره.

:)
۰۲ آبان ۹۲ ، ۱۲:۰۴ زهرا رجایی
نفهمیدم زهره!!
من منظورم یکی شدن دو تا آدم بود!
در لحظاتی خاص از زندگی!
و کلا از اون به بعد تا ابد!
می گیری منو که؟!
فک کن یه درصد من از کات حرف بزنم الان! روز عید غدیری!

پاسخ:
خب من اینی که تو میگی رو نگرفتم!

فک کن که چه عید پربرکتی باشه!
سلام علیکم
عیدتان مبارک.
غیر از این فکر کردن یعنی به خدا اعتقاد نداشتن.
یا علی
پاسخ:
عید شما هم :)
ازدواج تا یه جاییش به آدم بستگی داره
از یه جایی به بعدش دیگه توکل به خداست

انشالله همه خوشبخت و عاقبت بخیر باشند
پاسخ:
دست راست شما زیر سر مجردا
:)
۰۵ آبان ۹۲ ، ۱۳:۵۹ خارج ازچارچوب
بنا ندارم تو بحث ازدواج تند و کف بازاری،موضعگیری کنم پس به هیچی گفتن بسنده میکنم.
عید هم تبریک،
یکی شدن دو نفر هم مبارک و میمون.
پاسخ:
تند و کف بازاری؟

ما از یک روحانی چنین انتظاری هم نداریم.
اما انتظار داریم که در مقوله ازدواج اتفاقا نظریه پرداز باشن.


عید شما هم مبارک(با تاخیر)
ایشالا دوتا شدن خودت.
نظری ندارم ، داشته باشم می شه چند صفحه...
زندگیتون همیشه مملو از ایمان به خدا
پاسخ:
من حاضرم اون چند صفحه رو بشنوم یا بخونم اگر حوصله داشته باشی.

ممنونم.
سلام
تلنگر خوبی بود....از خواندن این چند خط راضی ام....ممنون
پاسخ:
:)

وقتی به خدا اعتماد داری یعنی واقعا به خدا ایمان داری.یعنی هیچ نیرو و مقامی نمیتونه بهترین هایی که چاداش همین اعتماد به خداست رو ازت دریغ کنه.

ارزوی خوشبختی برای زوج های امروز ارزوی همیشگی ماست.

پاسخ:
ممنون:)

ینی شما زوج های دیروزید یا فردا؟
شایدم پس فردا :)
پاسخ:
نه دیگه
ایشالا همین فردا زوج بشید.

سلام
ولی خدا اول پوست و می کنه! حاصل جمع دو دو تا، چهارتا میشه!
این اول راهه، یکم بذارید پیش برید، بعدش می شه قضاوت کرد آیا همه چیز خوب و خوشه، یا نه!!
این زندگی عشولانه و رمانتیک و روحیه گذشت معمولا مال اول زندگیه!
ببینیم و تعریف کنیم، انشاالله که دنیا همیشه به کام همه جوونا باشه، ما که هر جا نشستیم، هرکی 2 سال از عروسیش گذشته، داره به خودش لعنت می فرسته!
یا حق
پاسخ:
سلام
باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">