بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

شبا که هیئت کرده بـی تابــم..

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

هو

-

به طرز عجیبی دلتنگ محرم شدم

و هروقت اینطوری دلم تنگ میشه، یعنی از خودم راضی نیستم.

 

+

 

 

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳
بی‌ همگان

نظرات  (۱۷)

واقعا اگه محرم نبود ما چه غلطی میخواستیم بکنیم؟!
می‌دونی
کاش یه هیئت سیاسی نبود
اون‌وقت آدم دل‌ش می‌خواست، غیر محرم‌م می‌تونس بره.
پاسخ:
خب اینم نظریه. والیته محترم.
ولی حتما خودت میدونی که خیلیا اصن برای همین میرن این هیئت.



- دلم از اون نوشته های طولانی ِ قشنگ ت میخواد. که یه نفس بشه خوند. -

این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

زهره به طرز بدی دلم گرفته...
از همه چی... همه کس...
همه همه همه
زهره... دلم مرگ میخواد... مرگ...
پاسخ:
خوب وقتایی دلت میگیره
وقتایی که من خوب میفهمم..

آه... حس می کردم... حس می کردم...


اصلا عقده ای شدم بس که چند وقته نیست!
همه چیزو باید واسش تعریف کنم
شدم چشمش!
پاسخ:
چشمش خوب شد؟

وقتم ندارم
ببینیم همو

آااااه...
چه عکس خوشگلیه
همین کلمه ی دلبری حتی
پاسخ:
شده شنیده باشی یا خودت تجربه کرده باشی که وقتی عشقتو می بینی دلت بلرزه و به وضوح اون لرزش رو حس کنی؟

من با دیدن این عکس اینجوری میشم.


عید مبارکی :)

وا! زهره!
معلومه که شده!
من با خانوم نصیری اینجوری میشدم
چه برسه به ...

میگم ما کامنتدونی این پستو تبدیل کردیم به مسنجر!
راستی مسنجرو یاد گرفتم!!! مرسی.
بووووس و عید مبارکی...

پاسخ:
من مثلا مث کسی که از هیچی خبر نداره، پرسیدم!
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۳۸ سید محمد رضی زاده
صدای چاوشی میاد...

خوش به حال ِ شماهایی که یه حرمی هست کنارتون و میتونید برید و ..
خوب شکر میکنید خدارو برای این نعمت خدارو ؟
دلتنگم دلتنگ آقا 
و خوب میفهمم اون جمله آخرت رو 

+زهرا من واتس آپمو پاک کردم ولی همه باز میببینن اکانتم رو :/ 
نمیدونم چرا 
بیا وایبر
پاسخ:
کنار هر سلام دادن یک شکر هم هست همیشه.

بعدشم زهرا خودتی!
بعدترشم واتس اپ بهتره :)
سلام علیکم
عیدتان مبارک
شما که به ما سر نمی زنید! :)
ولی اینجا عکس بچه ها رو گذاشتم گفتم شاید دوست داشته باشید بعد چند مدت ببینید.
یا علی
پاسخ:
سلام
عید شما هم :)

ماشالا
ماشالا
محمدحسن چقد شبیه اون عکس عموشه که من دیدم!
خدا حفظشون کنه.
دلِ من‌م خیلی چیزا می‌خواد. قرار نیست به هرچی که دل‌ت می‌خواد برسی که. هست؟!
پاسخ:
خیلی ناراحتیا!

مسلما نه. من به خیلی چیزای بزرگترشم نرسیدم، این که دیگه مسئله ای نیس!

گفتیم روحانی میاد یذره این مردم اعصاب شون راحت میشه! (واقعا میگم.)
نشد!
سلام علیکم
سلامت باشید.
کدوم عکس عموش رو دیدید؟! اصلا کدوم عموش؟!
یا علی
پاسخ:
همون عموش که هم نامش هست فک کنم.
که عینک داشتن.
سلام علیکم
خیره ان شاء الله.
باطنش هم شبیه باشه ما راضی ایم.
التماس دعا داریم.
ببخشید وقتتان را گرفتم.
حرم بانو رفتید ما را هم دعا کنید.
یا علی
پاسخ:
چشم
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۸:۵۴ مـَـ ه جَـبـیـטּ
» پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر،
 چون شیشه عطری کِ درش گم شده باشد ..
۰۶ مهر ۹۲ ، ۰۸:۵۶ مـَـ ه جَـبـیـטּ
مگه شما اهلِ شمال نبودی ؟
پاسخ:
نه والا
صدای سینه زنی از عرفه میاد .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">