بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

خدای ترسناک!

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۲ ب.ظ

هو

-

پای هر شبکه

هر صفحه 

هر منبری میشینم، همه از بزرگی تو میگن. همه میگن تو خیلی بخشنده ای. میگن هر آدم عوضی ای میتونه به تو امیدوار باشه. میگن هر گناه و اشتباهی توی دریای کَرَم تو پاک میشه.

من اما میترسم. نگرانم. چندشبی هست که بهش فکر میکنم. به اینکه این مهربونی تو منو جسورتر میکنه. گستاخ تر.

من ظرفیت این همه خوبی تو رو ندارم خدا.

من از مهربونیای تو میترسم..

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۲/۰۴/۲۹
بی‌ همگان

نظرات  (۱۰)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۹ زهرا دمیرچی
اوهوم...
چه جالب !! عین این حرف رو چند روز پیش شنیدم!!
۳۰ تیر ۹۲ ، ۰۱:۵۷ خارج ازچارچوب
می بینم که همه‌مون داریم متحول میشیم!
پاسخ:
کاش بشیم واقعا
کلامی‌است از حضرت امیر در این مضامین:
اگر دیدی خوشی‌ها و نعمت‌ها به سمتت روانه شده بترس از اینکه خدا تو را به حال خودت رها کرده باشد و ....
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۹ مـَـ ه جَـبـیـטּ
گستاخ تر شدم خدا ..
۳۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۹ مـَـ ه جَـبـیـטּ
گستاخ تر شدم خدا ..
جسور تر هم ..


۳۱ تیر ۹۲ ، ۲۲:۳۳ سید محمد رضی زاده
تنها گناه ما طمع بخشش تو بود 
ما را کرامت تو گنه کار کرده است..
پاسخ:
دقیقا همین.
جنبه داشته باشید دیگه !
 چه خوب نوشتی
 

سلام

جالب بود.

شرمنده‌ی آنیم که در روز مکافات

اندر خور عفو تو نکردیم گناهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">