بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

دستت مثل یک شعر سیاسی گرم است

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ق.ظ

هو

-

 

ما برای «شدن» شاید دلیلی جز سرنوشت نداشتیم

اما حالا برای «بودن» هزاران بهانه ی ریز و درشت از سر و کول مان بالا می رود.

 

 

 

در آستانه ی یک سالگی

با عشق!

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

از جنس کدام نور بودی ستاره من؟ 

که جسارت با تو بودن در من جنبید؟ 

و من چه عاشقانه به رویت لبخند زدم 

و تو چه مهربانانه لبخندم را پاسخ گفتی... 

و این شد... 

"عاشقانه ی آرام "من و تو...
پاسخ:
ما برای هم آفریده شده بودیم..


هنوزم از اینکه خیلی اتفاقی و بدون هماهنگی جفت مون مشغول یه کاری میشیم، به وجد میام:) مثل الان.
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۲ محمد مهدی
شعر سیاسی گرم است عایا؟ این تشبیهه که شاعر می‌کنه؟ من الان کله‌مو بکوبم روی میز ایراد داره؟!
پاسخ:
توی این شعر واقعا به معنای حقیقی با مرگ مولف روبروییم.
چون غلامرضا بروسان فوت کرده. (روحش شاد)

به همین خاطر شما برو سراغ میز!
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۲:۴۵ صبحِ تابناک
اگر بهار ها نبودند!!!
چه کسی می خواست یادش بیاد که می تونه کنار پنجره بشینه و دوتا فنجون چایی رو بخوره باهاش
والاع !

یه میزم به من بده!
پاسخ:
ها؟!
۲۵ تیر ۹۲ ، ۲۲:۱۵ مـَـ ه جَـبـیـטּ
من خیلی دیر فهمیدم .. خب خیلی دیر هم شناختمتون :)

باید خیلی خیلی زودتر تبریک میگفتم :)

ان شاء الله خوشبخت شید :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۸ سیدمهدی ربیعی
مبارکشون باشه
پاسخ:
مبارک کیا باشه دقیقا؟!
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۱۹ سیدمهدی ربیعی
جشن صد سالگیش ایشاللا
پاسخ:
ایشالا
عزیزم :) مبارک باشه
ایشالا به پای هم پیر بشید و سه چارتا بچه هم از سر و کولتون بالا برن :)
پاسخ:
سه چارتا کمه مطهره.
حالا که داری دعا میکنی بیشتر از اینا بخواه برامون:)
ضمن عرض مجدد تبریک، یک عکس همراه با لبخند نداشدی؟ آخه اون عکسه گذاشدی بالا وبت؟ خجالت نمیکشی اخم کردی به مخاطبان خو هرکی میاد همون دم در قیافه تو رو میبینه میگرخه میره که :D
پاسخ:
دفه اولته که! مجدد چیه؟!

بعدشم
اولا که قرار نیست اینجا مخاطب با لبخند جذب بشه. جذابیت های این مکان به چیزهای دیگری ست!! 
ثانیا این عکس رو از شدت واقعی بودنش دوسش دارم.
تا دستام بالاست هر چی دیگه میخوای بوگو! :پی
پاسخ:
برا خوشبختی همه جوونا دعا کن.
اینجام چن تا عزب اوقلی داریم. میدونی که؟ ؛)
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۶ زهرا دمیرچی
تبریک می گم
 و التماس دعا ;)
پاسخ:

من بطور ویژه دعاتـــ(ون) میکنم :)
از همینجا به عزب اوقلی جان که وبش رو بسته و تو اون یکی وبشم دست و دلمون به کامنت دادن نمیره سلام عرض میکنم ؛)
پاسخ:
برای ایشون اصطلاحی غیر از عذب اوقلی به کار برده میشه!!
حالا من نمیگم!
خوبیت نداره!
تو ف.ب هم تبریک گفدم. نگفدم؟ گفتم یا نگفتم؟ گفتم یا نگفتم؟ :|
پاسخ:

نگفتی.

ما رو مظلوم گیرمون آوردین هرچی دلتون میخواد بارمون میکنید دیگه

هوالعشق جان از یه اصطلاحاتی برا فوش استفاده کن که در مورد خودت مصداق نداشته باشه.آره!

زهره منظورت چی بود؟ شفاف سازی کن. طود تند سریع!

پاسخ:
به خودت شاید گفتم حالا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">