بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

برای درک تو باید فقط خداخو بود

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ب.ظ

هو

-

قدیم الاحسان یعنی

خاطره ای خوب و شیرین.

از «او»یی که

پیش از هرکسی عاشقی را بلد بوده و هرگز دستت را رها نکرده..

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲
بی‌ همگان

نظرات  (۸)

۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۹:۳۵ زهرا دمیرچی
کاش دستم رو بگیره خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نیاز دارم.
قرینه رو بگم؟!
من هرجا اسم آقا رو میبینم خیالم راحت میشه که طرف مقابلم میخواد دین برای الانش باشه نه گذشته و آینده ش...
پاسخ:
جالب بود. خوشم اومد

سلام زهره خانم

رفیق قدیمی

انگار این بلاگ دات ای ار ادما رو  بی وفا میکنه :دی

...

زهره این بالایی خودتی؟

من یه تصور دیگه ازت داشتما

جالبه

زنده باد بنفش

زنده باد روحانی

زنده باد ازادی:دی

...

باد تو روسری پیچیدن رو خیلیییییییی دوس دارم ...خیلی

حس خوبی بهم داد عکست

پاسخ:
ظاهرا که خودم نیستم!
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۵:۲۶ سیدمهدی ربیعی
این مدل کامنت‌های اینجا که هرکی دیرتر میذاره کامنتش بالاتر قرار میگیره منو به خاطر عدم رعایت عدالت آزار میده.رسیدگی بشود لطفن
پاسخ:
چه ربطی به عدالت داره آخه؟!
مگه صف نونواییه؟


سلام علیکم
کسی که عاشقی را به تو یاد داد!
قال الله تعالی: من طلبنی، وجدنی و من وجدنی، عرّفنی و من عرّفنی، احبّنی و من احبّنی، عشقنی و من عشقنی، عشقته و من عشقته، قتلته و من قتلته، فعلیّ دیته و من علیّ دیته، فانا دیته!
یا علی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
و خدایی که در این نزدیکیست :)
۲۴ تیر ۹۲ ، ۰۲:۰۶ صبحِ تابناک
اصلن انگار دست هایش چسب دارد خدا
هر چقدر هم که زور بزنی و بخواهی بکنی
نمی توانی
نمی گذارد دستش از توی دستت رها شود
این خداست
به سلام علیکم زهره خانم حالتون چطوره.مبینم که شمام هنرمند شدی.خوبی؟
پاسخ:
خوبم

من خیلی چیزای دیگه م هستم!
 منتهی شما منو ریز می بینید!


خوبی تو؟ همسرت خوبه؟
دلم تنگ شده برای اینکه بهت مشاوره بدم
گرچه الان دیگه تو باید ما رو راهنمایی کنی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">