بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

آش ِ نخورده!

چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۱۲ ق.ظ
هو

_________

با اطمینان می گوید؛ هیچ کدام از هموطنان گرسنه نیستند.!!!

من اما می شناسم کسانی که خیلی گرسنه اند.خیلی.

 

از آب ِ شیرین ِ قم هم صحبت می کند.

ما اما آب ِ شیرینی نخوردیم.


آدم هی میخواد توو این ماه رمضونی دهنش به چیزی غیر از گل و بلبل وا نشه. نمیذارن اینا.!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۹
بی‌ همگان

نظرات  (۱۰)

اقا خداییش حالا بقیه موارد و کاری ندارم باش ولی اب قم شیرین شد من خودم شخصا تو قم حضور داشتم. شخصا رفتم شیر ابو وا کردم نوشیدم. بعد که برگشتم گفتن دوباره این اب شورا رو ول کردن تو آب شیرین.
جدا من که میگم نباید آب شیرین شه! اسراف میشه آخه!
(خودم میدونم نفسم داره از جای گرم میاد. شما دیگه تاکید نکنین روش)
این یه دفه رو باهات موافقم!!
اوشونو ولش کن تو توهم کاذب به سر می بره ...

خوشم میاد آقا بدش به سفید نمایی همیشگیش توپید !
خب بستگی داره که چه کسی این حرفو زده باشه!
آی حرصم میگیره شیرین کردن آب قم رو از بزرگترین افتخارات خودش می دونه!
شیرین شدن بخوره تو سرشون!! آخه بدتر شده الان.(به قول این bahar ؛ بقرعان!)
سلام
بعشی ها نَ فَ س ش ا ن از جاهای داغی بلند می شود
همان بعضی ها ک دیگر افتاده اند از چشم و..
خداوند به همه مان کمک کند..

پ.ن کامنتی: تو دعا کن من بیام قم،آب شورشو خودم میجوشونم واست..

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
...
ی

ا
ع ل ی
۱۹ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۱۵ آنتی بیوتیک
نفرماییــــــــــــــــــــد این حرفو! ایشون کلی برای این مملکت زحمت کشیدن!
.
چرا فقط نقاط ضعف افرادو بیان میکنید! ایشون با این سابقه درخشانی که دارند ایران رو سالها جلو انداختند! ما مدیون ایشون و افراد کاردان اطافشون هستیم. آخه چرا همه چیزو میخواید وارونه نشون بدید!
.
ایشون تو برنامه اینده اش بعد از شیرین کردن آب قم ؛ تبدیل آب تهران به شربت آبلیمو رو در برنامه کاریشون گنجوندن و بزودی این خبر خوش رو میان در یک برنامه زنده ی تلویزیونی اعلام میکنن.
.
و هزاران برنامه متنوع دیگر در جهت سورپرایز مردم ...
.
coming soon
آه از این تغییر چهره ها ....

قدرت چه ها ک نمیکند ... هه ! قدرت .........
با احترام با این پستت خیلی موافقناک نمی باشم!
"هیچ کدام" به نظرم مفهوم دانه به دانه و تک تک نداره, به قول آقای خونه مون, هیچ کدامِ مهندسیه یعنی تقریبا هیچ کس. من کسانی را می شناختم که در مفهوم حقیقی کلمه به نان شب محتاج بودند و الان یارانه ها حداقل کمک می کندکه نان خالی داشته باشند.
راجع به آب شیرین قم قطعا من نمی تونم نظر بدم, فقط حدودای یه ماه پیش که از قم رد می شدیم یه سر رفتیم حرم زیارت و اون موقع شیرین بود, بیشترشو نمی دونم!
ارادتمند
نمیخوام درموردش حرف بزنم
...
دروغگو که شاخ و دم نداره

-------------------------------------------

آب قم از وقتی این دولتی ها آمدن به قم سر زدن چقدر خوب شده است
دگر فقیر نیستیم
ما پر از پول و فرهنگیم
ما که رضاییم نباشیم دسته جمعی گله اییم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">