بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

Final exam

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۹ ب.ظ

هو

-

دلم یه جمع دوستانه ی چند رنگ میخواد که بشینیم راجع به اتفاقات این روزها و روزهای آینده حرف بزنیم. دوست دارم حرف بزنیم. خسته شدم از اینکه جز غر زدن و ناله کردن و اظهار بدبختی چیز دیگه ای بلد نیستیم بگیم. میگم چند رنگ؛ چون میخوام حرفای متنوع بشنوم. بیشتر دوست دارم بشنوم.

 

توی این روزهای اخیر که بزرگترین تصمیم زندگی م رو گرفتم، و به زعم خیلی ها ریسک کردم، نگرانی م برای آینده بیش از هر وقت دیگه ایه..

 

 

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۲/۰۲/۲۱
بی‌ همگان

نظرات  (۵)

من بیام قم یا تو میای اصفهان؟
تو بیا اصفهان! الان فصل اصفهان اومدنه! :)
پاسخ:
اشتباه نکن عزیزم
الان فصل خر زدنه!

هی! بگو امروز کی رو دیدم؟؟ توو ایستگاه اتوبوس!!
مریم دهقانی رو!
نشناختمش
ازدواج کرده بود!!!
و...
حرف زدیم یکم.

منم دلم این جمع لعنتی که میگی رو می خواد
با این آدمای دور و بر ما
یعنی رسما هم میشه روش حساب کرد

پاسخ:
زیارت قبول


میشه روش حساب کرد
همت میخواد
که من مث قدیما ندارم
جشن بی مزه تولد بود؛
خبر آمد که چند ساله شدم..
|أخ،تف!|
ـ صدای مرا از این‌جا در انزوا می‌شنوید ـ
پاسخ:
تولدت مبارک :)
ایشالا انتخابات داغ میشه. بعدش برا چند سال دیگه هیچ جمعی و هیچ بحثی دلتون نمی‌خواد!!!
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۳۹ خارج ازچارچوب
چند رنگ! بابا آزاد اندیش!
پاسخ:
چطور «دوستانه»ش رو بولد نکردی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">