بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

گرگ ها را هم برادرهای یوسف خورده اند!!!

سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۲۹ ب.ظ
هو

___________

همیشه گفتن؛ شرف المکان بالمکین!

اما جایی مث فیس بوک، قبل از اینکه شرفش به مکین ش باشه به کسانیه که این مکان رو درست کردن که اتفاقا خیلی هم بی شرفن! درست؟

پس اصولا نمیتونه جای خوبی باشه.

اما خب عده ای معتقدند که باید برای تلطیف فضا رفت و عضوش شد!

نیت خوبیه.

اما

بنظر من تاثیر چندانی نداره..

حالا تازه اگر بعضی از اون آدمایی که رفتن لطافت به خرج بدن،خودشونم زمخت نشن!!


لازم به ذکر ست، اینجانب بدون هیچ ادعایی عضوش شدم. پس هی نیاید بگید چرا خودت ..؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۱۸
بی‌ همگان

نظرات  (۱۳)

من به خاطر این دلایلی که شما گفتین نه! ولی به خاطر بی ظرفیت بودن خودم نمیرم عضو فیس بوک نمیشم! یعنی هی دارم در برابر وسوسه ی عضو شدن مقاومت میکنم.
عضو شم کی دیگه میتونه منو از نت جمعمم کنه حالا؟؟؟؟ همینجور دفتر کتابامو میزنم زیر بغلم میرم تو کامپوتر زندگی میکنم! به قرعان!
ربط عنوان؟؟
پاسخ:
اگر میخواستم ربطش راحت فهمیده بشه، یه مصرع شعر نمیذاشتم!
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۵۲ سیروس خلیلی
s:
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۱۷:۵۳ بهنام خسروی
کلا جای بدی نیست.
ما بلد نیستیم ازش درست استفاده کنیم.
پاسخ:
حتی آب بازی!!
من که نفهمیدم چرا خودت ...!
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۲۴ آنتی بیوتیک
همه چیز توی دنیا نسبی هست.
.
همه ی آدمهای بد هم نقاط قوتی دارند و همه ی آدمهای خوب نقاط ضعف دارند.
.
فیس بوک که زاده ی فکر نامتناهی بشره پس هم نقطه ی قوت داره و هم ضعف.
.
شما به بهترین نحو از اون استفاده کنید.
اینجانب به عنوان یکی از ملتزمین به قوانین ملی از وقتی فیلتر شده دیگه نرفتم!
چشم رجال داخل کور که بلد نیستن یه فضای مجازی با چنان جذابیت هایی درست کنن ...
تبعاتشم بپذیرن ..

ولی کلن به چشم سرگرمی و ایضن اطلاع رسانی می شه کارای خوبی توش کرد ...
رسانه ی جدید جوانان امروزیست
بی شرفو خوب اومدی
بسم هو
لازم است دوستان بدانند که این فضا از ابتدا با نیتی پلید آغاز شد و هم اکنون با رفتن رئیس ِ این مجموعه به جلسه سران ِ چند ِ بعلاوه چند این افکار ِ پلید ادامه دارد...
کار ِ این مجموعه به این صورت است که یک گراف ِ فوق العاده پیچیده از شخصیت و ارتباطات شما تشکیل داده و مثلا وقتی شما به عنوان رئیس یا دومین واسطه یا... بیانیه ای صادر می کنید به راحتی تمام مشخصات شما دست سران ِ ترور می افتد...
لطفا تا از اینترنت و ... خوب اطلاعات بدست نیاوردید وارد هر فضایی نشوید...
فضاهای امن هم برای ارتباط ِ شما دوستان توسط ایران درست شده
انشاالله در پند نامه خود در این مورد بصیرت کافی داده خواهد شد...
یاحق!!!
به رییس سازمان فیس بوک می گن آیا شما مطالب پاک شده ما را پاک می کنید؟
جواب می دهند : سعی می کنیم.
فاش شدن ِ مکان و مشخصات و بیانات سران تظاهرات بحرین توسط مسئولین فیس بوک به اثبات رسیده و همین طور حفاظت ِ اطلاعات ِ این سایت در صحراهای آمریکا...



پیش بینی می شود در مناظره های بعدی احمدی نژادها در برابر موسوی ها خیلی اطلاعات کمبود دارند

موفق باشید سربازان بصیرت...

یا حق!!!
شنیدی علت فیلترینگشو
خیلی خندیدم

من که اعصاب ندارم
گاهی برداشتهای خوبمون میشه افراطی و مزخرف
-----------------------
گاهی همه رو به یه چوب میزنن
اونایی که همه رو به یه چوب میزنن
افراطی های از رده خارجن
------------------------
هر جا هستی تو و اعمالت مهمه

همیشه به یه دلیلی که نمی تونستم بیانش کنم از فیس بوک بیزار بودم.این بهترین الفاظی بود که می تونست دلیل قلبی منو فیزیکی ش کنه
ممنون
خوب می نویسید.خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">