بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

هو

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۹ ق.ظ

 

 

 

 

 

ببخش‌ید

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۲)

دفه آخرت باشه!!!
.
.
.
تولدت مبارک
پاسخ:
:)
می بخشیم.

تولدتون مبارک
پاسخ:
لطف می کنید.
ممنونم.
جریان چیه؟!
پاسخ:
طلب بخشش.
همین.
۱۵ بهمن ۹۱ ، ۲۰:۲۲ زهرا رجایی

بخشش از شماست!
شما که بزرگان منید...
و به قول خودم چند ساله که یه سال برگتر از منی!!!!!
پاسخ:
و ب قول خودم اون یه سال واسه قبلنا بود، الان اختلاف مون بیشتر از یه ساله!

ظاهرا که تولدتونه! تولدتون مبارک. :)

پاسخ:
:)
چقد تو مودب شدی!
خدا ببخشه
۱۶ بهمن ۹۱ ، ۱۳:۴۸ | خانم ِ ز. عین |

سلام
واقعا مخاطب این ببخشید همه خواننده های وبتن یا ب طرز عجیبی دوستان گرفتار ِ جو شدن ؟1 :دی

مث که تولدته ..... خیلی خیلی مبارکه با کلی آرزوهای خوب : )


پاسخ:
مخاطب، همه ی کسانی هستن که احتمالا توسط من در حق‌شون ظلم شده.


ممنونم عزیزم:‌)
تولدت مبارک عزیزم.
مثل این که دیر فهمیدم.
پاسخ:
نه زیاد.
دیروز بود.

تشکرات:)
بخشیدم.
ولی خب نمی‌بخشیدم چه‌کار می‌کردین؟!
پاسخ:
تا جایی که توان داشتم سعی می کردم راضی ت کنم.
تولدتون مبارک! :) همیشه سلامت، موفق با عزت!
پاسخ:
متشکرم:)
خب پس من خالی بستم. نبخشیدم!
.
یه سال نزدیک‌تر شدن‌تون، به لحظه‌ی رفتن، تبریک.
پاسخ:
خب پس خواهش میکنم ببخشی.
.
تشکر
۲۰ بهمن ۹۱ ، ۱۹:۰۳ محمد ابراهیمی
مبارک باشه
منم دیر دیدم
چند روز دسترسی نداشتم چقد اتفاق افتاده!
ایشالا به آرزو هات برسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">