بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

در همین دنیا پاداشم را گرفته ام*

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۳ ب.ظ
هو

_________

در همین 21 سالگی ای که خیلی از همجنس هایت دارند زندگی معمولی خودشان را می کنند و شاید به بطالت و سردرگمی می گذرانند، تو چندین ماه است که زندگی دونفره را آغاز کرده ای و درس می خوانی و کار میکنی و زنده گی میکنی. سختی شرایط را صبر می کنی و خم به ابرو نمی آوری. و هر روز مهربان تر از دیروز دلگرمم میکنی به زندگی.

و همه می دانند که باید به من حق بدهند که در زندگی ام بیش از هر چیز دیگری به تو افتخار کنم. و «آذر» را بیش از هر ماه دیگری دوست بدارم که تو را به من هدیه داده.



*حالا اگر آن دنیا هم نباشد

در همین دنیا پاداشم را گرفته ام

با داشتن تو!

- فرهاد کامران نژاد -
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۲
بی‌ همگان

نظرات  (۱۲)

بودنشان مبارکت
سلام
به سلامتی باشد ان شاء الله
یا علی
پاسخ:
راجع به اون کامنت خصوصی تون باید بگم من واقعا الان تمرکز کافی برای فکر کردن به اون سوالا رو ندارم. شرمنده م. اما کمی دیرتر جوابتون رو میدم. گرچه بعید میدونم حرفای من مهم باشه. سوادشو ندارم.
واقعا آفرین داره همسرتون.
در این سن ازدواج کردن با شرایط فعلی مملکت، حقیقتا «مرد» میخواد!
۲۲ آذر ۹۱ ، ۲۱:۰۰ حسین سعدی
اصن مگه میشه سلیقه ی شما بد باشه..
ــ با صدای 2afm ــ
.
خب
خداروشکر
من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...
یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم
ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...
و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم....


....
ینی تو گلوم این حرف گیر کرده بود ...
حالا هی سوز ب دل کن مرفه بی درد
تول اقاتون مبارکاباشد ایشالل 120 ساله بشن با هفت تا بچه ی کچل و تو
۲۳ آذر ۹۱ ، ۰۰:۰۰ دشتْ‌بان
من اون دنیا، یقه‌تون رو بابت این پستای سوزدار می‌گیرم.
پاسخ:
این الان سوز داشت؟؟
تبریک می گم...
۲۳ آذر ۹۱ ، ۱۶:۲۱ زهرا رجایی
روزای خیلی بدی دارم
خیلی بد...
اما اومدم بگم مبارک...
همیشه با خوبی
پاسخ:
ممنونم:)
خوش اومدی..
این که چیزی نیست منم 21 سالو چهارماهو 14 روزمه...
تولد مبارک
ببین که عشق چه مهمان بی ملاحظه ایست
رسد به پای خود و رفتنش به دست خداست ...
به به
متولد آذر هستن.
خیلی ارادت داریم آقا!
تولدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">