بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

تـنـــ ـهایی

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۲ ب.ظ
هو

__________


خیلی ها فکر می کنند سلامتی بزرگ ترین نعمت است، ولی سخت در اشتباهند. وقتی سالم باشی و در تنهایی پرپر بزنی، آنی مرض میگیری، بدترین نحوست ها می آید سراغت، غم از در و دیوارت می بارد، کپک می زنی، کاش مریض باشی ولی تنها نباشی.

تماما مخصوص - عباس معروفی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۰۹
بی‌ همگان

نظرات  (۲۲)

۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۳:۳۱ زهرا رجایی
نخوندم این کتابش رو
داری ش؟؟!
اگه داری بده منم بخونم.
من عاشق سمفونی مردگانشم

به قول دکتر مهدی موسوی:
ای تنهایی! چقدر تنها هستم
تنهایی وقتی خوبه که وجود نداشته باشه!
۰۹ آذر ۹۱ ، ۱۴:۰۹ آنتی بیوتیک
راست گفته دیگه!
.
حرفی واسه گفتن نذاشته.
ما که خو کردیم به تن هایی !!
پس چی میگن دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد. ؟
سلام
تنهاتر از همیشه
جام می‌ام تهی است
جام غمم پُر است
وز جام دل مپرس،
کاین جام را به سنگ صبوری شکسته‌ام
---
شب، همره نسیم و ستاره
با کاروان یاس و کبوتر
تا کوچه باغ‌های سپید
آهسته می‌رود...
---
من نیز، پا به پای سه‌تار گسسته‌ام.
از حال می روم!
یا علی
مممممممممممم بععععععله همینطوره
تنهایی بد چیزیه
یکی باشه یه لیوان آب بده دستت....بهت دلگرمی بده .....کمک کنه زود تر خوب شی
۰۹ آذر ۹۱ ، ۲۱:۵۱ زهرا رجایی
چقد این جمله واسم آشنائه
ولی یادم نیس کی بهم گفته بود ؟
قال الصادق و اینا رو میگم

تازه توو خونه هم شوهر خواهر دومی م!
بهم همینو یه بار گفته
یه چیزی از فوکو نقل کردم
همین فحوا رو بهم گفت!
ولی من آدم نمیشم
همچنان
به قول دکترموسوی:
و عشق یک بیماری بدخیم روحی بود...
حالا اگه هم مریض باشی هم تنها ...
۰۹ آذر ۹۱ ، ۲۳:۳۹ پشت کوهها
نیاز آدم به تنهایی مثه نیاز به نفس کشیدنه گاهی.
۰۹ آذر ۹۱ ، ۲۳:۴۸ دشتْ‌بان
تنهایی به قول حسین سعدی، آدمو جر می‌ده!
حالا فک کن! هم مریض باشی، هم تنها. این دیگه از اعظم مصائبه!
الاهی! أنا صاحب الدواهی العظما...
۱۰ آذر ۹۱ ، ۱۲:۱۶ کاش مےشد خدا را بوسید...
به قول مترسکی که به کلاغ گفت:
هرچی میخواهی نوکم بزن،
اما تنهایم نگذار.
عه پس چرا اون روز به من یه چی دیگه جواب دادی تو اس؟!ها؟ها؟
پاسخ:
فمیدی؟
جراتم دارم نفهمم؟! خشن
پاسخ:
اصن تریپ خشن نمیتونم بردارم برات.
۱۰ آذر ۹۱ ، ۲۲:۲۸ دشتْ‌بان
چه جالب! کامنت من و سید یکی شده!
البته سید در این مورد رنج‌کشیده‌ست. خدا شفاش بده ایشالا.
.
کامنت سید رضی‌زاده هم منو یادِ وب‌لاگ داداش‌م انداخت! کلاغ و مترسک...
من به آمار زمین مشکوکم ,
اگر این سطح پر از آدم هاست ...
پس چرا این همه دلها تنهاست ؟
۱۱ آذر ۹۱ ، ۱۰:۱۳ خانم ز.عین
میگم زهره بیا یه فکری واسه این یاسی و سیده بکنیم .. :دی

.
.
چقده این پستهای باحالتو دوس دارم خدا میدونه .. ( با لحن و صدای خودم بخون ) :دی
پاسخ:
ای بی ظرفیت!
۱۱ آذر ۹۱ ، ۱۰:۴۱ خانم ز.عین
ما خر نداشتیم از پل بگذره .. حرف در نیار واسه زن مردم :دی ( بی ظرفیتی کامل )
.
.
.
.
خلاصه باس یه فکری واسه یاسی و سیده کرد از ما گفتن بود .. ینی دیدم که میگما :دی
خانم ز.عین ما اینجا آبرو داریم.چرا حرف در میاری برا دختر مردم؟! من و یاسی خیلی هم خوش میگذرونیم
۱۱ آذر ۹۱ ، ۲۳:۳۹ دشتْ‌بان
این راننده تاکسی‌هایی که من سوار می‌شم کلن خیلی باحالن. اصن از این حرفا نمی‌زنن. آدم اعصاب‌ش خورد می‌شه تو تاکسی. انگار یه چیزی کمه!
چه تقاضای آنتیکی.
زهره
من که نیستم.
اون "رها" ی صدر لیستو پاک کن.
فقط فضاتو گرفته
فایده ی دنیایی و اخروی هم نداره.
پاسخ:
خب اشتباه میکنی که نیستی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">