بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

شمایی که کسی دوستتان دارد!،*

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۴۸ ب.ظ
هو

__________

از ابتدای امسال خوش بین بودم به 91. که الحمدلله تا نیمه و بیشتر از نیمه هم تصوراتم درست از آب درآمد. دو سه هفته ی قبل بود که اولین سوالاتش را برای مسلط شدن به موضوعی که قرار بود راجع بهش تصمیم بگیرد، از من پرسید. تا همین چند روز پیش درگیر بودیم. به خودش نگفتم که گاهی در آن روزها توی ذهنم یک چیزی وول می خورد مبنی بر اینکه دارد سرکارم میگذارد! اما خب به قرینه کم کم متوجه شدم که نه! ظاهرا قضیه جدی ست. باید زودتر از این ها دوستان وبلاگی را مطلع می کردم تا عده ی کثیری خیالشان از بابت ش راحت شود! اما مرگ مادر م.ح.م.د انگیزه و دل و دماغی برایم نگذاشت.

حالا که می بینم خودش در کمال آرامش چسبیده به زندگی جدید ش و به روی مبارک هم نمی آورد که وبلاگی هم داشته، لازم می بینم وظیفه ی خطیر و مهم ِ رساندن ِ این خبر ِ میمون و مبارک را بنده به دوش بکشم؛

و آن اینکه خانم ز.عین یا گمن|مه یا جودی ابوت یا هر اسمی که شما می شناسیدش، چند روزی ست که وارد زندگی متاهلی شده. و جماعتی را از شر پست های فلان فلان شده ی خودش خلاص کرده! گرچه باید اشاره کنم - برای جلوگیری از سوتی های احتمالی! - که همسر نام برده از آن هایی نیست که توی پست هایش تصویرش را می دیدید!


فقط خودش میدونه که چقدر خوشحال شدم. و برای هزارمین بار از اینجا هم شیرینی این اتفاق رو برای هر دو شون، ابدی آرزو میکنم.


*بله! با شما هستم!... فقط بدانید که خوش به حالتان!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۲
بی‌ همگان

نظرات  (۱۹)

سلام
به سلامتی باشد ان شاء الله
یا علی
حالا من که نمی‌شناختم‌شون تا حالا،‌ولی خب مبارک باشه.
.
خوش به حال‌شون...
همونایی که کسی دوست‌شون داره...
کسی که واسه خودش کسیه!
خدا رو صدهزار هزار مرتبه شکر! ان شا الله خوشبخت بشن
پاسخ:
چه محکم خدا رو شکر کردی!
تا حالا دقت‌کردین که چند درصد از لینکاتون،‌ یا فیلترن،‌یا حذف شده‌ن، یا به امان خدا رها شده‌ن، یا چی؟!
پاسخ:
وجود بقیه ش آگاهانه ست.
۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۵:۳۶ آنتی بیوتیک
خدا رحمت کنه مادر م.ح.م.د رو!! روحش شاد.
.
.
.
.
.
.
من رسمـــــــــــــــــــــــــــاً تشکر میکنم از شما!!
.
.
قشنگترینش اینجا بود که ایشون شوهرش از اون جنسی نبوده که طلب میکرده!!
.
.
وااااااااااااااااااااااااااااااای خدا!!
.
ینی بزن اون کف قشنگ رو!
پاسخ:
رسما تو روحم! چه آتویی دادم دست شماها!
۲۲ آبان ۹۱ ، ۱۶:۵۱ آنتی بیوتیک
بیخیال! آتو کجا بود؟؟
روحمون رو شاد کردی.
خدا روحت رو شاد کنه.
جالب بود برام اینجور پستهای حس خوب میدن به ادمها الان ما در کدامین وب باید بهش تبریک بگیم؟
یعنی حتی عازم شهر قم هم نمیشه؟
نظر ما به پاسختون به کامنت آنتی بیوتیک نزدیکتره !
ای تو روحش صلوات که اصن نم پس نمیده! :|
مبارکش باشه یه جماعتی رو راحت کرد با تاهلش :دی
انشالله خوشبخت بشن.خیلی خوشحال شدم.خوش خبر باشی همیشه
۲۲ آبان ۹۱ ، ۲۱:۵۹ غیرمنتظره
wow!

(اینایی که انقدر نوشتن که دیگه هیشکی نمی‌تونه نگه آخیش بلاخره ازدواج کرد دیگه پستای چیز نمی‌نویسه! :دی) مبارکش باشه :)
هووووووووووف الهییییییییییییییییی شکر ... چققققد خوشحال میشم مردم به آرزوهای بزرگشون می رسن...
الهی خوشبخت بشه این دوست ما ...
بهش بگو چند وقته خیلی تو فکرشم ... خداروشکر واقعن ... خیلی دلم می خواست ببینم عاقبت این بچه چی می شه !:)
خداروشکر عاقبت به خیر شد
ای ناکس بی شرف فلان فلان شده ی خز نامرد نالوتی بی معرفت بیــــــــــــــــــــــق !!
+ هزار تا فحش ممیزی !!

دیدم دیشب واسم اسمس داده چنتا پیامک عاشقونه بفرست . من ساده اصلن نپرسیدم واسه چی حتی !!
پاسخ:
دختره ی بی ادب!
نه کلن گفتم بدانید لینک‌دانی باحالی دارید و رفقای‌تان همه کر ِ خودتان‌ند!
یادش به خیر آن روزهای که روی موج، توی اوج بودیم!!!
پاسخ:
واقعا کر خودم اند!
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۲:۲۳ زهرا رجایی
بوووووس...

«بله! با شما هستم!... فقط بدانید که خوش به حالتان!»
واقعا خوبه،
هر نوعی ش...
۲۳ آبان ۹۱ ، ۱۲:۴۳ زهرا رجایی
زهره بگو یاد چی افتادم!!؟
کلی خنده م گرفته الان :
«بخاطر یه حرف چرت...»

فهمیدی که منظورو؟
دیشب همون صحنه ای که من داشتم خاله زنک بازی شدید و حتی بی سابقه ای از خودم بروز میدادم!
پاسخ:
و این خیلی خوبه!
۲۳ آبان ۹۱ ، ۲۲:۱۹ - خط ِ تیره -
ینی نیشم تا بناگوشم باز شد با خودندن پستت زهره
برا تولد من از این دعاها کرد دامن گیره خودش شد
فک کنم پستای اونجورکی نتیجه بخشه آرزومندا برن تو کارش

این بشر ِ تازه عروس چرا اینقد آدرس وبشو عوض میکنه ؟
پاسخ:
ایشون از بی ثباتی شخصیت رنج میبرن!
۲۴ آبان ۹۱ ، ۰۹:۴۰ خانم ز.عین
یعینی میدونستم یه جماعت بزرگی ایقده خوشحال میشدم زودتر خودمو میرسوندم مجازی آباد و خبرکی میدادم

زهره عزیزم چطوری العان بابت این لطفت قدردان باشم دخترم ؟!

ینی اول زندگی این بی دل چی میگه این وسط !؟!!!!
پاسخ:
لطف های منو هیچ جوره نمیتونی جبران کنی عزیزم! به خودت زحمت نده:دی
۲۶ آبان ۹۱ ، ۱۱:۴۱ زهرا رجایی
باور میکنم
فک کردی فقط میکنی!؟ باور!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">