بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۲)

فقط عنوان؟ مطلب کو پس؟
کاملا مشخصه نظراتو باز گذاشتید که دوستان خفه نشن! یا مثلا خفه تون نکنن!
پاسخ:
همه می فهمیدن نیتم چیه!
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۰:۰۱ زهرا رجایی
وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
با سه شعر
و با عشق و نکبت به روز شد...
که شعر خوب بگویم دل «تو» خوب شود!

منتظرتان هستم...


وا! پس متن پستت کو؟!
ضمنا
من دوست دارم!
تو هم دوسم داشته باش

پاسخ:
می دونی که..
۲۰ مهر ۹۱ ، ۲۲:۴۲ زهرا رجایی
وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
با سه شعر
و با عشق و نکبت به روز شد...
که شعر خوب بگویم دل «تو» خوب شود!

منتظرتان هستم...
به قول دوستان
بَح بَح
سلام
یک چشم من اندر غم دلدار گریست
چشم دگرم حسود بود و نگریست
چون روز وصال آمد آن را بستم
گفتم نگریستی نباید نگریست
یا علی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۹:۱۱ میمِ‌ لام
کاملن مشخصه. واضحه. از این روشن‌تر نمی‌شه. بداهه‌ی محضه. علم حضوری‌ست اصلن!
پاسخ:
:دی
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۰:۴۴ پشت کوهها
همون بح بح
الان دوستان به چی دارن میگن بح بح؟!
پاسخ:
منم نمیدونم!
هوا هم حالی به حالیه.
پایان.
پاسخ:
هوا فوق العاده س
این رو شاعر از زبون من گفته.
جانا سخن از زبان ما می گویی و این جور حرفا.آره!
پاسخ:
خوشم میاد همه م حالی به حولیَ ن!
خیلیی خوب بود! این پستت نه ها! اون یاسینه!
پاسخ:
حالا گریه نداره که!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">