بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

سر دشت شهادت

شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۰، ۰۲:۰۱ ق.ظ
هو

__________

وقتی صبح جمعه با خبر شهادت فرمانده اطلاعات سپاه بیدار بشی، احتمالا روز خوبی در پیش نداری.

مخصوصا اگر اون شخص «عباس عاصمی»، رفیق و همرزم بابات باشه.

بابا وقتی خبرو شنید، همش زنگ می زد به دوستاش و با تشویش و نگرانی می پرسید عباس عاصمی چی شده؟ میگن شهید شده!درسته؟ چطوری شهید شدن؟ ... ؟؟

به حاج حسین کاجی که زنگ زد، بعد از مطلع شدن از اوضاع، گفت: حسین ! ما موندیما .. با بغض گفت.

 

من می ترسم..خیلی می ترسم.


_میخوام یه حرفای دیگه ای هم بزنم اما از خدا خجالت می کشم.._


یکشنبه صبح ایشالا راهی نورم. (کردستان و کرمانشاه)

برای چهار نفر ویژه دعا خواهم کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۰۱
بی‌ همگان

نظرات  (۲۴)

۰۱ مرداد ۹۰ ، ۰۲:۰۷ زهره سعادتمند
.
مثلا فک کن که ماشین حامل ما برود تا ته دره شیطان
یا
جوّ بازی دراز بگیردم و بمیرم
یا
اصلا پژاک ما را اشتباهی بگیرد و یک مین خرجمان کند! از همان ها که «عباس عاصمی» را به مرادش رساند..







...
این ها که گفتم خیال پردازی های شبانه ای بیش نبود..
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۰۲:۰۸ تیره ای د رتاریکی
تسلیت می گم
درباره پست قبل هم می خواستم بگم
شاید اون ادم هم توی وبلاگش نوشته باشه توی اوتوبوس یه خانوم بود که نمیدونم(البته اون شاید بدونه)بعد مسیرم عوض شد و ..و..و...
وقتی پستت رو خوندم لحظه لحظه ی زندگیم اومد جلوم
و خاطراتم
بگذریم
خیلی سخته همچین حرفی رو از زبان پدرت بشنوی
یا هر صبح شاهد غسل شهادت پدرت باشی وقتی میخواد بره بیرون از خونه
شهادتش مبارک!
یاران
چه
غریبانه ...
در باغ شهادت را نبندید ..
به ما بیچارگان زان سو نخندید..
رفیقانم دعا کردند و رفتند..
مرا زخمی رها کردند و رفتند..

التماس دعا رفیق
اگه شد ما رو هم، به لیست ویژه‌هات اضافه کن!
یاعلی../
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۰۹:۰۸ آشیــــــل
پاشو بریم تشییع ..
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۵۳ آنتی بیوتیک
مردان بی ادعا ...
.
فقط همین!
سلام
موفق باشید
سلامم مارو هم برسونید امیدوارم برای ما هم دعاکنید هرچند دیشب از کرمانشاه برگشتم!!
شفاعت ما یادتون نره !
اون دنیا اقلا به درد یکی بخورید !
خدا کند رفتن گران آن ها سببی شود برای بیداری مردم قم...
پاسخ:
چشماتو خوب باز کن.
همیشه دلمان ریش این جمله بوده : عباس جان! شهادتت مبارک
سر پل ذهاب...
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۱۸:۵۶ سیروس خلیلی
شهید سعید است و شهادت سعادت.
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۲۰ آشیــــــل
مردم قم خوابند؟؟

کجا بودی پسر؟
تو چندسال ست خوابی؟!

مردمان این شهر از همان روزی که برپا (قُم) گفتندش، بیدار ست. بیدار ِ بیدار .
حرفی نگو که گفته باشی!
تا بیداری رو به چی بدونید! خیال بیدار بودن که بیداری نیست!

شما شعاع دیدتان را بیشتر کنید
پاسخ:
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10456
۰۱ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۴۸ یک پابرهنه
نکند بروی و دیگر بازنگردی به شهر کریمه‌ی اهل بیت‌مان!
ماندنمان بخورد تو سرمان(خودم را عرض می کنم)، خدا کند تمام نشویم و کم نیاوریم!
مهربانی در قفس می نوشد آب
عشق پر پر می زند لای کتاب

باستان کاوان تبانی کرده اند
عشق را هم باستانی کرده اند

"احمد عزیزی"

این شعر مربوط میشه به پست تاریخ بیست و هفتتون ...
مطالبتون زیباست دوسشون دارم ...

۰۳ مرداد ۹۰ ، ۲۳:۳۶ خداحافظ رفیق!
ما می خواستیم بیاییم اما ..
وقتی باز نه بشنوی، اجباری باید بگویی: برچشم والدین
بازی دراز ...
و ما ادریک ما بازی دراز ...
آن بحث بیداری و خواب بودن مردم قم برایم جالب بود.
سالاریه و صفائیه و البیک، گواهان بهتری هستند بر بیداری و خواب تا انبوه طلبه ها. هرچند اگر کسی دقیق نگاه کند، همان طلبه ها هم که ما باشیم نماد خواب هستند..
پاسخ:
اتفاقا شخصا اگر بخوام نمونه هایی از خواب بودن و یا لالایی خواندن(!) رو مثال بزنم، شما و امثال شما رو نمونه میارم.!
کسی حرف از طلبه ها نزد. من مردم را گفتم که برخلاف ادعای شما به نظرم خواب هستند. چیزی که شما خواب میخوانید. همان قشرهایی که گفتم لااقل. و طلبه ها را بعنوان تاکید عرض کردم.

چرا من را مثال میدانید؟
پاسخ:
بعضی طلبه ها مدنظرم بود.که چون شما هم طلبه اید گفتم امثال شما.
من هم همین را گفته بودم که!
گفتم علاوه بر مردم، طلبه ها هم.

البته در معنای خواب با شما اختلاف نظر دارم.
۲۶ مهر ۹۰ ، ۲۳:۴۲ آشنای غریبه
با این که دیگه اینو نمی خونی
ولی من این حادثه رو با تمام وجود حس کردم
خبرش به ما شبه قبلش رسید در مسافرت بودیم حین راه
و من تا صبح گریه کردمو برادرم تا صبح به هیچ چیز غیر آنها فکر نکرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">