بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

سال نو یعنی تو*

شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۱، ۰۸:۳۳ ب.ظ
هو

_________

هرگز پادشاه جهان نبودم

جُز آن دم که

از عشیره ی شاهان

دوری جُسته باشم!

احساسِ داشتن تو

دانش حکومت

بر پنج قاره را به من می دهد!

- نزار قبانی -


بیش از هر کاغذ و نوشته و سندی، عاشق سمت راست صفحه ی دوم شناسنامه ام هستم. عاشق یک اسم و چند عدد که به اعتبارش خوشبختی دویده زیر پوست زندگی ام.


*

عکسی از بهترین شب زندگی مون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۶/۰۴
بی‌ همگان

نظرات  (۲۷)

قیافه‌ش آشناست.
پاسخ:
ولی شبیه هیشکی نیس!
عکس خودت و بفرست حاجی
ایمیل و که داری.. قول میدم تو فیس بوک نذارمش
پاسخ:
اصن میخواستی بیای ببینی م. والا
بح بح !
پاسخ:
هووم
اون ستاره هه تویی الان؟؟؟
پاسخ:
برداشتم خودمو قیچی کردم از عکس!
جمهوری چشمانت مستعد کودتا کردن است ... و دیکتاتور تر از من کیست که حریص چشمان نیلگونت باشد ... می خواهمت .. چونان که چشم خسته خواب را ..
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

انگار کن که احساس مرا داری منهای وجود نام شیرین تر از عسل در شناسنامه ات... نام حنانه ... نام مهربان ترین گل زندگی پس از مامانی حنانه ..
پاسخ:
ینی اگر این «پس از مامانی حنانه» رو نمی گفتید دعوامون میشد رسما!
بووووس زهره...
این نزار قبانی هم که کشت تو رو
یعنی پا به پای عشقتون اومداااا

قدرشو بدون!
نزار رو میگم!
ایشالا تا ابد خوشبخت باشین...
با احسانو میگم!
پاسخ:
وگرنه هیشکی این توانایی رو نداره. (کلا خود درگیری دارم انگار:دی)
۰۴ شهریور ۹۱ ، ۲۳:۱۸ کاش مےشد خدا را بوسید...
عشقتان مستدام انشاءلله...
پاسخ:
ان شاء الله
الحمدلله
الحمدلله
عشق تون پایدار.
ماشالا آقاداماد خوش تیپ هستن. خدا برای هم حفظتون کنه.
پاسخ:
لا حول و لا قوة الا بالله [فووووت] [فووووووت]
شب خیلی خوبی بود.
همه چیز عالی بود
مخصوصا کنار هم راه رفتنتان.
پاسخ:
اصن پاهامون روی زمین نبود که! ینی در این حد!
تبریک مجدد برای بهترین شب زندگی تون
پاسخ:
خلاصه ببخشید!
خوشبخت بشید هر روز پر عشق تر از دیروز
پاسخ:
به دعای شما
میبینم که هیچکدوم از بچه ها نیومدن عروسیت بیب شدی !

آقا بهرحال تبریکات مارا هم پذیرا باشید
باتشکر
پاسخ:
ولی آخر شهریور که میایم شهرتون باید جبران کنی برامون!
تفلد عشق شما مبارک !

هویجوری بی ربط
پاسخ:
مرســـی
ینی واقعا متحجری!!!یک قمیه متحجر
خو عکس عشق آقاتونم میذاشتی دیگه
ما ب چشم خواهری نیگا میکردیم
میدونی ک جماعت مجرد خوره ی دیدن عکسای متاهلا رو دارن
پاسخ:
هه! اصن ما از اون باتوم به دستاشیم حتی!
خیلی بی معرفتی ک ب من سر نمیزنی
راستی مگه قم سینما داره خواهر؟
پاسخ:
آره بابا! یدونه داره
صمیمانه تبریک میگم و ارزوی خوشبختی دائمی دارم براتون
پاسخ:
تشکرات!


یعنی زهره کلی خندیدم با این عکس !! میدونی یاد مکالمه تلفنی مون افتادم
سلام.
تبریک می گم.
امیدوارم معنای کامل خوشبختی رو احساس کنید.
وقتی دو نفر رو می بینم که ازدواج کردن، دوست دارم بهشون بگم: عقل، صبر وگذشت. که اگه عاقل، صبورو فداکار باشید، مشکلات رو بزرگ نمی کنید و در مقابل اونها کم نمیارید. شک نکنید هیچ زندگی تازه ای بدون مشکلات نخواهد بود، این ماییم که با بزرگ منشی و فهم خودمون باید اونها رو حل کنیم.
راستی گفتید به من نمی خوره شهریوری باشم. واسه چی؟
پاسخ:
با توجه به شهریوری های انبوهی که اطرافم دیدم یه تصور خاصی دارم نسبت بهشون دارم که شما با اون تصورات نمی خونی. حالا دقیقا نمی تونم بگم ینی چجوری!
راستی ازدواجتون خیلی خیلی مبارک باشه،ایشالله خوشبخت بشین.
پاسخ:
ممنونم عزیزم:)
منظور قرعه اون ستاره هه کنار عکسه که فک کنم این ستاره توضیح عنوانته.

روی این بی دلم اصن حساب نکن.یک آدم .... ایه

ببین چه خوبه جواب برا کامنت ها میذاری! یه مدت بود اصن رغبت نمیکردم بیام وبت!:دی

نه بابا خواهش میکنم فقط ترسیدم اوله زندگی دعواتون شده باشه
پاسخ:
آخه می دونی که؟ گلاب به روتون جناب همسر استقلالی هستن!!
تبریک
پاسخ:
تشکر
اسلام دست و پات و بسته یا احسان {البته با آقاش بخون}؟
حاجی بفرست عکس و دیگه!
به جون تو از من "امین" تر توی این بلاگفای خراب شده پیدا نمیکنی..
پاسخ:
میخوام یه چیزی داشته باشم، باهاش بکشونمت قم! (حالا انگار چقد مهمه که تو بخاطرش پا شی بیای!!)
۰۸ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۴۲ ایرانی آرام
اگر سالگردشه مبارک باشه
سلام اخوی
آقا مبارک باشد. خیرش را ببینید الهی. خدا برکت بدهد به زندگی تان. و هرچه دعایِ خوبِ دیگر. اصلا ما باید آنقدر هی دعایِ خوب کنیم برایِ اطرافیانمان که گوشِ جهان کر شود از حرفهایِ خوب. ما مسئولِ حفاظت از خوبی هاییم.
غرقِ زیبایی شوید در زندگی تان، الهی. غرقِ رحمت. غرقِ خودِ خدا.

یاحق
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون برای لطف همواره تون
دم احسان گرم!
من باب استقلالی بودنش!

پاسخ:
بنابراین نمیتونم چیزی بگم! :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">