بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

Title-less

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۴۳ ب.ظ
هو

________

من از تـــو

راه ِ برگشتی ندارم

به سمت تـو سرازیـرم همیشه..

- با صدای داریوش اقبالی -( اگر خوابم نمیومد حتما لینکش رو هم میذاشتم! )


به نیمه که رسید. توی سرازیری که افتاد. دلم هُری ریخت. از ترس اینکه نفهمیدم چطور گذشت. که هیچ کار خاصی نکردم. که مثل بقیه ی روزهای سال بودم. در روزهایی که مثل هیچوقت نیستند.


- هوش و حواسم سر جاش نیست. تمرکز ندارم برای نوشتن ِ حتی ساده ترین حرف ها. شمام انقد به روم نیارید خواهشا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۷)

سلام
زهره اینا چطوری؟صیامکم مقبول...
خیلی طبیعی بعد عقد!
همه اولش همینو میگن!
التماس دعا
یاعلی
یاالله...
حواست کجاست مگه ؟؟؟
پاسخ:
اصن حالا که فکر میکنم، می بینم حواسم خیلیم سرجاشه.
دیگه از خودم اختیاری ندارم.
حالا نه که به روت میاریم، خجالت میکشی! :دی
سلام
نه، اصلاً...
به روتون نمی آریم انشاا...
:)
۱۵ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۵۷ زهرا رجایی
واه واه!
چقد فضا دونفره شده اینجا!
اگر چه جای دل دریای خون در سینه دارم
ولی در عشق تو دریایی از دل کم میارم

با صدای ابراهیم حامدی!!!ینی عاشق این آهنگم...
سیده جان
رفیق ک شوهر کرد
یعنی الفاتحـــــــــــــــــــــــه !!



با عرض پوزش از دوقناری ِ عاشق ِ ساکن این وبلاگ :دی
مرام میذارم و به روت نمیارم..
مرام بذار و درست شو!
۱۶ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۴۵ سعید ایلخانی زاده
شاهکاره روزبه بمانی توی این آلبوم شاهکار..
سلام..
من کرب بلا میخوام...
التماس دعا...
این جوانان رو من می بینم که عینهو کفترای عاشق(نگفتم کرکسای عاشق که بهتون برنخوره!) دارن میرن کلبه ی عشقشون رو بتن ریزی و پایه ریزی کنن اصن یه حالی میشماا !
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدالله رب العالمین ...(آیکون زدن انگشت اشاره به وبلاگ رفیق ِ شوهر کرده)
چِندِشششششششششـــــ...

اولین سفر جنوب یادش بخیر ... اولین چشم در چشم و ... اولین ... وای دلم رفت ! مامانی حنانه کجایی ؟!!
۱۸ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۴۹ کاش مےشد خدا را بوسید...
عمر را گفتید، یا رمضان را..؟
پاسخ:
رمضان
این همه آدم اومدن اینجا کامنت گذاشتن طرف ندید بدید فقط جواب شوهرشو داده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">