بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

یجور قشنگی دلم تنگته!

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۷ ب.ظ
هو

________

دارم به کلمه ی «دلتنگی» فکر می کنم.

دلتنگی برای همه ی روزهایی که رفته اند و تمام روزهایی که نیامده اند هنوز..



- من بالاخره یه روز نگاه سنگین آدما رو از زندگی م برمی دارم. قول میدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۷
بی‌ همگان

نظرات  (۱۲)

عنوان پست تکه ای از ترانه ای ست با صدای معین. هوم؟
پاسخ:
اوهوم
اینم از اون پستاست که ما قرار نفهمیم!
پاسخ:
دیگه اینجا مشکل از توئه! وگرنه پست چیز مبهمی نداره.
از این حس ها داشتم
هم برا آدما هم برا روز ها
حس باحالی ه
سلام
دلتنگی، دلتنگی دلتنگی!
همه اش ...
یا علی
۰۸ تیر ۹۱ ، ۰۲:۰۵ کاش مےشد خدا را بوسید...
هنوز تابلوترین آدم هر جا؟
پاسخ:
:)
که با این درد اگر در بند در مانند ؛ در مانند ....
جمله‌های خاص ِ با فونت ِ ریزت و دوسدارم
۰۸ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۵ زهرا رجایی
با حس عجیبی
با حال غریبی...
مجنونم مجنونم
عاشقونه می خونم
مجنونم مجنونم
بی تو من نمی تونم!
(جهت رعایت توازن بین آهنگای شاد و غمگینش)
کلا میدونی عاشق صدای معینم زهره؟
از بچگی
یعنی اولین خواننده ای که توو عمرم حس کردم دوسش دارم معینه.
یه بیتم دارم که میگه:
صندلی می شدم ته اتوبوس، بوی خوبی میان غربت ضبط
یا صدای «معین».../ چه غمگین است چیزهایی که ظاهرا بی ربط
خیلی این شعرمو دوس دارم کلا!
و عصر هم که همو می بینیم
بعد قرنی دوری حس کمی نزدیکی...


پاسخ:
خوشحالم..
دل تنگی...
من این دلتنگی رو همیشه دارم...
دوسشم دارم
۱۱ تیر ۹۱ ، ۰۰:۴۹ یک پروانه
سلام
واژه غریب ِآشنایست...دلتنگی!
۱۱ تیر ۹۱ ، ۲۱:۰۸ زهرا رجایی
دلم گرفته و هیچی نمیتونه خوبم کنه
حتی...
پاسخ:
عجیبه..
۱۲ تیر ۹۱ ، ۱۴:۳۰ زهرا(رها)‏
خیلی وقتست دلتنگم
و انگار عادتم شده است دلتنگی
دلت بزرگ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">