بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

Title-less

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
هو

_______

بیشتر از دوساله که هرجا میرم این کارت همراهمه. حالا آخرشم که بمیریم از ولی دم اجازه میگیرنا ولی دلمون خوشه کار خیر انجام دادیم! اصن وجودش یه آرامشی بهم میده!

صرفا جهت یادآوری بود برای کسایی که مایل هستن و هنوز اقدام نکردن. (+) البته الان دیگه کارت هاش اینطوری نیست. خیلی باکلاس شده!


ساحل بابلسر بودیم که پشت کارت رو نشونت دادم.. نوشته بود خانواده تون رو در جریان بذارید! - چه حرکت تابلویی بود انصافا! -

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۱۲
بی‌ همگان

نظرات  (۱۵)

ولی تو پروفایل اسمت مه تابه ها! محض ریای خالصانه کارت کیو تبلیغ کردی؟
پاسخ:
کارت پسر همسایه مونه!
من اعضام با خودم دفن شه بهتره،عضوی که مرده مرده دیگه! حتمن قرار بوده بمیره که مرده!
پاسخ:
اگر مرده باشه که نمیتونی به کسی اهداش کنی. اونایی ش که زنده س استفاده میشه.
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۱۸:۱۴ - خط ِ تیره -
لگد به ریا ما هم از همینا داریم ...
نمیشه به علت سابقه خوب کارت باکلاس به ما هم بدن ؟
پاسخ:
منم از اون کارت باکلاسا میخواام!
اهداگر قمی !!!
پاسخ:
تهش یا بابابزرگ شما یا من باید تغییر ملیت بدیم! اینطوری نمیشه!
من دوس ندارم...احساس می کنم ریا میشه!ینی فعلا...شایدم مخفیانه زمانی ...
تو که اصلا روی ریارو کم کردی کلا! :دی
پاسخ:
اصنم ربطی به ریا و این چیزا نداره. هر چی فحش دیگه م میخوای بدی خودتی! :دی
اااا؟
شما همون خانوم زهره سعادتمند هستید؟
من نمیدونستم!!
خب چرا بعضی جاها با اسم مه تاب نظر میذارید
بعضی جاها اسم واقعی تون؟!
پاسخ:
هرجا بشناسن م با اسم خودم کامنت میذارم.
سلام
خاله ما این کارت سوم دبیرستان گرفتیم...مثل شوماس...
الان تابلو نشد که!ریا نیست که چون حرکت جمعیه!!!
پاسخ:
اصن اگر دقت میکردی گفتم بهم آرامش میده. ینی آرامشه مهم تره واسم. اصن ثوابی نمیمونه که بخوام واسش ریا کنم!
۱۲ خرداد ۹۱ ، ۲۲:۴۴ زهرا رجایی
من هرگز از این حرکتا نمیکنم
باشد که دست و پا و همه جایمان را مار و موران نوش جان کنند
جدی میگما
پاسخ:
آره. میدونم از این اخلاقا نداری!
اون روزی که -خدایی نکرده- قرار باشه اعضای تو اهدا بشن
دلم می‌سوزه برای کسی که اعضای تو می‌ره تو تنش..
خدا عاقبتشو بخیر کنه
پاسخ:
خیلیم دلشون بخواد!:دی
خدا خیرتون بده.
پاسخ:
زیارتت قبول
اوهووم

عالیه ... مام فرم اینترنتیش رو پر کردیم. واسه ما از این کارت جدیداش میاد
اون لحظه لذتی رو بهم هدیه کردی که تو عمرم نتونسته بودم تجربش کنم ... ممنون
پاسخ:
.
من نیز هم هستمــــ...
عمرا"
مرده بدبختو تیکه پاره کنن که چه
پاسخ:
که یکی دیگه که زنده س تکه پاره نباشه!!
رفتم برای پر کردنش

مادرم بفهمد قیامت می کند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">