بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

از سری عاشقانه های من و اردی بهشت!

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۱۴ ب.ظ
هو

_________

در رفـتـن جــان از بـدن گـویـنــد هـر نـوعـی سخـن

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

(+)



کاش هرسال دو سه تایی اردیبهشت داشت. یا حداقل بعد از همین یکی ش، خرداد نمی آمد که هر چه لذت بردیم از توی دماغ آدم دربیاورد! خرداد ِ گرم، خرداد امتحان، خرداد ِ بی پدری، خرداد ِ زر زر های سیاسی!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۱
بی‌ همگان

نظرات  (۱۹)

خرداد هدفمند کردن برای بار دوم ؛
خرداد رحلت امام در جاده شمال ؛
از تو
اردیبهشتی به جا مانده؛
که سالی یک بار جهان را تازه می‌کند!

عباس حسین‌نژاد
خوبیه خرداد اینه بعدش تیرماهه.
تورو خدا ازاین دعا نکن که ینی هر سال چن بار این اردی بوق زجر کش کننده من تکرار بشه
هی وایِ من...
اردی بهشت...
خرداد نِگو خوشم میاد همه ماه های خدا خوبن...
اینجا باران می بارد...
در خدمت شومایم...
خرداد امتحان...
اکهی
هههه...زر زرهای سیاسی...ایول...
اصن خوبه یه وبلاگ بزنی با این اسم...یا مثلا یه مقاله بنویسی با این اسم ایول
۰۱ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۰۰ زهرا رجایی
ای روزها که مردنمان عادی ست...
خردادِ زر زر هایِ سیاسی!!
میشه شفاف تر بگید؟
لایک به کامنت اول!


گویا هنوز به خرداد پر از حادثه عادت نداری شما!
۰۳ خرداد ۹۱ ، ۲۳:۰۱ زهرا رجایی
خسته ام مثل در آغوش کسی جا نشدن...
شنیدم فردا میخوای روزه بگیری!
نمیخوام بگم منو هم دعا کن
(سرم الان یه گیج بدی رفت زهره... اصلا خیلی بدم، جسمی و روحی)
میخوام بگم یعنی فردا عصر نیستی که بریم پارک
یا انجمن
یا هرجا
فقط خیلی خسته م...
و نای یه لحظه ادامه رو ندارم
حالا یه زهراس و کلیییییی خستگی و خواب و کار


تو هم که پست جدید نذاشتی
ههیی
اتفافا خرداد برای من همیشه پر از خاطرات قشنگ قشنگه.
خرداد راه رسیدن به تابستون، بازی، سفر و.....س. خرداد راه موفقیت، نمره های خوب و آزادیه....
برا من که خرداد همیشه خیلی خوب بوده. ان شاءالله امسال هم برای من و شما خوب باشه.
۰۴ خرداد ۹۱ ، ۱۷:۵۶ مهدیه بانو
خرداد هرچی که میخ واد باشه
اردیبشهت و عشقه

من زندگیم تو اردیهشت به دنیا اومد و تو اردیبهشت هم شکل گرفت
۰۵ خرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۸ زهرا رجایی
(الان دارم کامنتا رو جواب میدم)

کامنت تو رو هم باید جواب بدم آیا؟!
کلا مرسی
هرچند در مواردی واقعا با هم موافق نیستیم!
مثلا درمورد شعر و سبک و اینا
خرداد سالهای پر از اوج و حادثه
خرداد ناشکیب
خرداد پر ز شوق و فریب و امید و بیم ./
هیچکس از اینجا جُم نخوره! کامنت من کوش؟
خداییش من اینجا برای همین پست؛ کامنت داده بودم!!!
پاسخ:
حکما ثبت نشده.
خردادِ بی‌قراری...
(چون است حالِ‌ بادِ بُستانِ نوبهاری...)
الان این قات عظما را من ندرکیدم ؛ اردی بهشت که خوبه در حد تیم ملی ولی خرداد هم انقدر که فرموندین ...
پاسخ:
سیاه نمایی کردم. می دونم.
ما به خرداد پر از ... بیخیال برو بیت بعدی!
۱۳ خرداد ۹۱ ، ۱۵:۵۰ الـــــــــــــــــی
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم....
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">