بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

سادیسم ِ عشقی!

پنجشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ
هو

ــــــــــــــــــــ

گاهی دلم می خواهد بی دلیل و الکی یک دعوا راه بیندازم و ناراحتی ای جور کنم!، بعد به شیوه های تخصصی ِ دلبری (که بلدم)، بروم منت کشی!

الان از آن «گاهی»ها ست!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۸
بی‌ همگان

نظرات  (۲۰)

بابا وارد!!
پاسخ:
خبر نداری!
اصن خودشو ناراحت نکنید
کاملن طبیعیه.در حد یه غریزه ی ذاتی حتی!
پاسخ:
اصن وقتی خیلی حالم خوبه اینطوری میشم!
بیان منت کشی که یشتر حال میده تا بری منت کشی!
پاسخ:
تجربه کن! (البته نه با همه!)
سلام
خدا به خیر بگذرونه!
یا علی
پاسخ:
اصن اند ِ خیره. شما نگران نباشید!
این نشون دهنده اینه که شما مشکل داری.
حتما به مشاور مراجعه کنید. حتما.
پاسخ:
باشه باشه!
اللهم اشف کل مریض
پاسخ:
الهی آمین
اگه این کارو دوسش داری که خوبه...
سلام
ایول منم موافقم!
البته شدت و حدتش رو باید رعایت کرد!
مظلومیت گربه ی شرکی مانند هم بد نی!
سوتی هم خوبه! البته نه هر سوتی!!!
جواب داده من مطمئنم!
دیوانه!
چو دیوانه ببیند خوشش آید!
پاسخ:
یه چیزی تو مایه های اون قماری که تو میکنی..
من برعکس‌ش.
شاعر با ریتم میگه: دلبر شیرین مهربون یارم..
پاسخ:
شاعر دیگه چی میگه!؟
دیگه چی بلدی؟؟
پاسخ:
نباید که همه توانایی هامو رو کنم!
فک کنم منم یاد همین آهنگی که شاعر میگه افتادم ظهر!
ولی نتونستم به یاد بیارمش! فقط یادمه ریتمش تند بود و تووش کلمه ی دلبر و شیرین داشت!

خنک آن قماربازی...
البته باز این قماز با اون قمار فرق میکنه!
این قمار عشقیه...
اون قمار کِرمی!

ما با دلبرمون صرف قمار عشقی میکنیم
کرمی هاش می مونه واسه ملت!
پاسخ:
من اصن از اون کرمی هاش توو مرامم نیس!
من در خدمتت هستم
پاسخ:
خب اینطوری که میگی دیگه دلم نمیاد!
به به به
خوش به حال آقا...
جناب وارد!
اگه ناراحتی عمیق باشه دیگه تخصص مخصص به کار نمیادا
پاسخ:
اگر تخصص باشه نمیذاره ناراحتیه عمیق بشه.
دیگه باهات قهرم!
مشکوک!
پچه دل صافتر از ما دیدی توروخدا
پاسخ:
زیاد تو کارای من خرد نشو. چیزی توو دلم نیس!
خدا شفا بده!
پاسخ:
درد ِ شیرین و بی دردیه.
بیمار
الان من آماده ام ( خود تحویل گیری مضمن )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">