بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

آخر این قصه را من جور دیگر دیده ام!

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۴۷ ب.ظ
هو

________

برادر هرکس، پسر ِ پدر اوست!



برای خطاب کردن من یک «خانوم» می چسباند قبل از فامیلی ام. اما برای صدا کردن پسری که نسبتش مثل نسبت من ست (نه نزدیکتر) یک «جان» می زند آخر ِ اسم کوچکش! دختر ساده لوحی ست..


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۲۵
بی‌ همگان

نظرات  (۱۷)

دیگران را سرزنش مکنید!!!
پاسخ:
این دختر ساده لوح هرکسی میتونه باشه، حتی خودم.
سلام
ساده لوحی گاهی...
خورده شیشه گاهی تر...
خود نمایی گاهی تر تر...
رله بودن گاهی ترین...
ایول برا "برادر هر کس پسر پدر اوست!"
التماس دعا
وا!
خب شاید اون جانشه و تو خانومش!
چه ربطی داره؟؟!
نه جدی
منظورت از نسبت مساوی چیه؟
خودت که میدونی
توی این دنیا هیچ دو نفری واسه آدم یکسان نیستند...
پاسخ:
(حضوری توضیح دادم)
نه خداییش من خوندم حس کردم یکی از بچه های دانشگاتون بود! گنا داره بابا...اخه میدونی چیه من هرچی گفتم سرم اومده!
می‌تونیم برای همه‌ی دختران ِ ساده لوح، اول از همه خودم؛ دعا کنیم!!!
دعا برای افزایش ِ شعور ِ بشریت..
واو
جنسیت هنوز در ذهنم متلاشیست.
ولی باید باور کنم.
...
بله
توضیح دادید خانوم سعادتمند!
سلام
هنوز شک داری!
مگه کامنت خصوصیمو نخوندی؟
پاسخ:
بابا مسلمون من آدرس وبتو ندارم. به چه زبونی بگم؟!
سلام
بابا بی خیال!
یا علی
چقدر گریه نکردن به یک غرور شبیه است...
میشه برای منم توضیح بدی قضیه چیه ؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله.
منم از اون توضیح ها که به زهرا رجایی می خوای بدی می خوام
پاسخ:
آخه واسه زهرا با مصداق گفتم. توام اگر در جریان اصل قضیه بودی میگفتم برات
من اصن متوجه نشدم
کامنتم نمی ذارم
الان این کامنت نیست
توهم کامنته
خواهر هرکسی هم دخترِ پدرِ اوست.
پاسخ:
اوهوم
آخر شاهنامه خوشه..بعدا بهم بگو آخرش خوش شد یا نه ؟؟
حسودی؟
پاسخ:
دیگه حسادت معنا نداره واسه مون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">