بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

Title-less

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۱:۳۶ ب.ظ
هو

_________

از چندنفرتون که هیچ ابایی ندارم اسمتونو ببرم( اما حوصله ی کش پیدا کردن قضیه رو ندارم) متنفرم. سادگی کردم که بهتون اعتماد کردم. برای خودم متاسفم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۷
بی‌ همگان

نظرات  (۲۲)

۱۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۴:۰۷ کاش مےشد خدا را بوسید...
اللهم اشفع کل شباب
غصه نخور. گذشته ها گذشت.
چه دل پری واقعا!
نه میخوام بدونم ...اسم بـــِـبــَر!!! نه ...اسم بـــِـبــَر!!! آی نـَفـَس کــــِـــش ... اسم بـــِـبــَر!!!اسم بـــِـبــَر!!!
.
مشت اول ... هزار !!
.
ولی جدی میگم!! اگه هر کی مشکلی داره برو وبلاگ خودش بگو ... به ما که چیزی نگفتی که بخوایم از اعتمادت سوء استفاده کنیم. والااااااااااا ...
پاسخ:
اما واقعا دیگه حتی نمیخوام باهاشون کلمه ای حرف بزنم. فقط اینجا نوشتم که از احساسم باخبر بشن. خودشون میدونن کیا هستن.
ای بابا یعنی الان با ترس و لرز بیایم و بریم ؟
سلام

چه خشن!
حالا رحم کن ...
فکر کنم میشناسمتون
در هر صورت موفق باشید :)
؟
چقدر دردناکـــــــــــــ
همه بیایم برای خودش متاسف باشیم بلکی خوب بشه..
منو میگه ها!!!! :دی
لا اله ... الا الله ...
سلام
خیر باشد الهی.
.
.
.
کلا قبول کنید عصبی مزاج هستید. این را چند باری اینجا نشان داده اید. آدمیِ عصبی مزاج خیلی 0 دارد، خیلی 100.
ولی
من برایِ خودتان متاسف نیستم. سادگی تاسف ندارد؛ ساده لوحی بد است.

خیر باشد.
یاحق
تو اگر میدانستی
که چه دردی دارد
که چه رنجی دارد
خنجر از دست رفیقان خوردن
از من خسته نمیپرسیدی
تو ای دوست چرا تنهایی
زهره جونم
بعضیا لیاقت بزرگی و بخشش رو دارن
اون بعضیا کسانی هستند که خطا کردند
و کسانی که
دروغ گفتن
تدلیس کردن
خنجر زدن
ریا کردن
منافقانه با انسان بودن
لیاقت هیچگونه بخششی را ندارند
جز از روی ترحم باشون رفتاری معمولی داشته باشی
وسیع باش و تنها...
و سر به زیر و...
ســــخــت

آدما همینن...
همه مون حتی
دوباره دو تا سیمتون اتصالی کرده اینگار...
صلوات بفرستید...
اصلاْ به قول سعدیا: زبان بریده به کنجی نشسته صم بکم به از آنکه زبانت نباشد اندر حکم
سلام...
منو میگی ؟
میخوای بگی که منظورت من بودم ؟
یکی از اون چند نفر منم ؟
( یکی که به خودش شک داره !!! )
داشتم کامنت رها رو میخوندم
چقدر بده از روی ترحم با کسی رفتار معمولی داشتن!!!
چقدر بده که آدم به یه جایی برسه که متنفر باشه از دوستاش
من میدونم اینقدر که میگی متنفر نیستی، فقط عصبانی!
شه خشانت ناک آلود
تف دان ها را شسته ام و کنار گذاشته ام تا خوب که دیدمشان ( همان هایی که ابا ندارم از نام بردنشان ) هدر دهم مظروف در ون ظرف را روی گونه ی کثیفشان ( عصبی )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">