بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

پایان نامه

دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۰، ۰۸:۴۷ ب.ظ
هو

ــــــــــــــــ

در وجود «حامد کلاهداری»، چیزی می بینم به نام «جیگر»!!

چیزهای دیگری (اعم از ضعف و قوت) هم هست اما این یکی پررنگ تر بود.

 

از زوایای زیادی می شود نگاهش کرد.اما فعلا ترجیح میدهم به همین اکتفا کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۲۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۶)

اینو واقعا قبول دارم ... واقعا !!
.
اون شب تو برنامه‌ی هفت بهش افتخار کردم که با این سن کم‌ش انقدر قشنگ زد تو دهن فراستی و قاطع جواباشون و داد...
سلام

فیلمش چطور بود؟ ارزش دیدن داره؟
به به
سلام خواهر جامعه شناسم
خوبید
در مورد حامد کلاهداری و پایان نامه ...
شاید نشه حرفی زد
اما به نظرم وزارت ارشاد سیاست اشتباهی داشت برای اکران فیلم
همیشه دفاع غلط بدتربن ضربه رو میزنه ...
کاش میذاشتن این فیلم خودش فروش کنه ...
قسم میخورم اون موقع بییشتر میفروخت تا الان که به زور بلیط نصف قیمت داده میشه و جوایزمیلیونی و...
کاش شمقدری وارد این جریان نمیشد ...
کاش...
خوشم اومد!
جیگر هم چیز خوبی است.
چیزهای پررنگ تر که دیدن ندارند.
نظری ندارم ...
بله بی زحمت!!
سلام

میلاد حضرت علی اکبر مبارک.

روزت مبارک.

سلام
اولین بار است به وبلاگتون میام وخوشحالم.
امشب پایان نامه را دیدم.شاید مطلبی من هم راجع بهش نوشتم
موفق باشید
یا علی مدد
ندیدمش
تنها دلیلش هم این بود که یه دسته چل تایی بن نصف قیمت بهم رسیده بود
کلا من به فیلی که بخواد به این شکل حمایت بشه بی اعتمادم از همه نظر.
پاسخ:
ترجیح میدم خودم برم یه فیلم رو ببینم و نظر بدم نه اینکه بشینم ببینم کی حمایت میکنه و جبهه بگیرم!
هوالکاتب
اگه من هم خودم می چسبوندم به یه تهیه کننده ی دولتی که شیر نفت توی خونه ش باز می شه، مطمئنا به تر از انی فیلم می ساختم. اولا. این فیلم به نظرتان دارد دفاع می کند یا تخریب. خب معلوم است که تخریب. مخصوصا وقتی بلیت نصف قیمت . جوایز هم به ش اضافه بشوند...
پاسخ:
گفتم؛ نمیخوام در مورد زوایای دیگه حرفی بزنم.
۲۲ تیر ۹۰ ، ۲۳:۳۸ یک دختر مسلمان
رفیق! این حرفای مسخره رو فقط اونایی می‌زنن که
"باخت روی مغزشون اثر گذاشته"!!!
تأثیراته باخته رفیق
جگر
اسم پزشکیش حالیت است

حالیتمی
کاش چگر داشته باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">