بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

مانند چشم های تو حالی به حالی ام!

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ق.ظ
هو

________

اگر کسانی باشند که بتوانند پیش از مرگ ببینند که آنچه قصد به انجام رساندنش را داشته اند تحقق یافته است، نامشان را به من بگویید تا من هم در شمار آن ها در آیم.

مائده های زمینی - آندره ژید


این کتاب آندره ژید را موقعی خواندم که می رفتم کتابخانه که مثلا برای کنکور درس بخوانم. که همه جور چیزی میخواندم جز درس! لامصّب به طرز وحشتناکی حالم را خوب می کرد. اصلا موقع خواندنش دنیای اطرافم را حس نمی کردم. حتی حس می کردم چند سانتی از کف زمین فاصله گرفتم.! یعنی در این حد! البته نمیدانم اگر الان هم بخوانمش همان حال و هوا سراغم می آید یا فقط اقتضای سن بوده و این حرف ها.. خیلی خوب یادم می آید که وقتی اینجایش را خواندم(همین دو خط اول پست)، رفته بودم توی فکر که چه آدم خوشبختی ست آندره ژید یا هرکسی که بتواند چنین حرفی بزند. بعد هی با خودم مرور میکردم آینده ام را که مثلا چه اتفاقی اگر بیفتد من هم میتوانم این دو خط را بگویم. یا اصلا آن اتفاق خواهد افتاد یا نه. حالا می بینی؟ در کمال آرامش، این دو خط را اول یکی از پست های وبلاگم نوشته ام! اصلا نه بخاطر اینکه اتفاق خاصی افتاده باشد(که افتاده است)، در مجموع میخواهم بگویم این روزها همه چیز همان طور است که باید. این روزها میتوانم مثل دخترهای لوس یک شاخه رز هلندی آن هم صورتی رنگ(!) بگیرم و بروم محل کار «او» و با یک لبخند تقدیمش کنم،بدون اینکه مثل قبل حالم از این تریپ ها بهم بخورد!! حتی لذت هم می برم!  خب همین یک حرکت یعنی کلی تحول در من که قبل از این روحیه ای کاملا پسرانه داشتم و یک بنده خدایی عاجزانه دوست داشت که من بتوانم مثل اغلب دخترها حداقل کمی «لوس» باشم! البته این ها یعنی نه اینکه الان لوس شدم و همچنان حالم از آدم های اینطوری بهم میخورد! اما خب تغییرات محسوسی در خودم مشاهده میکنم!! که جای بسی امیدواری دارد!

مطمئنا در هر شرایطی می شود روزگار بهتری را تصور کرد. اما حالا سزاوار می دانم که روزی هزار بار خدا را ببوسم برای این روزهای خوب و پر آرامش که هدیه ی خودش ست.


- عیدانه: حتی دوستانی هم که شکست عشقی خورده اند، می توانند شب ها ساعت 8، شبکه ی دو را نگاه کنند و به گور پدر هرچه عاشقی ست قهقهه بزنند!(دغدغه ی این را دارم که یک ستادی برای این شکست خورده های عشقی بنا کنم!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۱
بی‌ همگان

نظرات  (۱۵)

این کشاکش خط های آخری بین تحول و روحیات زنانه و ... یک لحظه یاد خانوم دارابی افتادم! تو ورودآقایان ممنوع"

این ستاد رو هم سالانه باید تمدید کنید. چون همه ی آدما تو زندگیشون فقط 1 بار شکست عشقی میخورن!
پاسخ:
اصولا تا عشقی نباشه شکست عشقی معنا نداره!
سلام

شرمنده نخوندم! حسش نیست!

ولی این عیدانه را منم هستم کمک خواستی شما!
پاسخ:
شما خودت عضو هیئت مدیره ای!
سد مهدی قشنگ گفت: دوستانی که شکست عشقی و ایناشون از سال قبل تر عقب افتاده بود!
کلاه قرمزی رو میگی؟ قشنگ ترین برنامه ست فک کنم. من عاشق اون فامیل دورم
.
الان من واقعن خوشحالم از اینکه تو خوشحال و خوشبختی :)
نمودار عشق تون صعودی
.
موقع تحویل سال هم که یادت هست دعام کنی دیگه نمیگم.
امیدوارم سال خوبی باشه سال 91.پر از خوشی و خنده و عشق و صفا و خیر و برکت و لوس بازی :)
عیدت مبارک
پاسخ:
اینطور که پیش میره احتمالا اون موقع خوابیم.دعاها رو همین الان میکنم.
مردم می خوان خدا رو ببوسن! اونم چی؟ روزی هزار بار! چه جلافت ها!!

عیدت مبارک! خوش باشی همیشه
پاسخ:
ممنونم.
8 ?
مگه کلاه قرمزی رو ساعت 9:30 نشون نمیده ؟
پاسخ:
ایام عید ساعت 8 پخش میشه.
اصن شکست ِ عشقی برای خندیدن ِ بعدشه، میدونی که..؟
پاسخ:
منم همینو میگم!
واه واه!

خدایی خیلی باحال بود...
به "مه تاب":
خفه کردیناااااااااا!!
.
بسه دیگه ، شکست عشقی ، شکست عشقی؟!!!
.
اینا دیگه چیه؟!
.
.
یکم از تجربیات گرانقدرتون در زمینه عدم بوجود آمدن شکست عشقی بنویسید! بچه ها استفاده کنن!! شما که توی این قضیه مث اینکه خیلی تجربه هم دارید نه؟؟!!
خداییش من وب های زیادی رو دیدم، حــِیفه واقعا بروبچز از از این تجربیات دور بمونن!!
یه کار ثوابی هم کردین!!
حالا "او" میخواد بگه یا خودت!
پاسخ:
حالا اگر کسی مشورتی خواست به طور خاص در خدمتیم.!
عید به شدت و عدت مبارک!
پاسخ:
به شدت و حدت متشکرم!
۰۱ فروردين ۹۱ ، ۲۳:۲۳ آشیـــــــل
جلوی ملت دهن ما رو وا نکن آبجی
شکست عشقی ؟
تو همون رز صورتی بگیر برو دیدن [.....].نمیخواد به فکر شکست خورده ها باشی.
پاسخ:
ثانیا مثلا میخواستی بگی میشناسی ش؟!
حالا یه شوهر کردیااا . دیگه رفتی قاطی مرغا انقذه گیر به دل این بنده های خدا نده ... خودشون درست می شن . به وقتش ...

راستی : عیدی عیدی عیدی عیدی ... (با صدای خواهرزاده زا)
همین که خودت چشیدی و کشیدی مسئله است دیگه !
چیزی نگی بهتره ... چیزی نگم بهتر تره
پاسخ:
:|
مهربونم ببخش با تأخیر برات نظر گذاشتم . میدونی که تا آخر تعطیلات به نت دسترسی ندارم.
... وای که من عاشق این حرکتام که اسمشو میزاری "لوس‏"‏ بازی.
از این کارا زیاد بکن ...
نکته:
مطمئنی املای «تخص» به همین صورت درسته زهره؟
من مطمئن نیستم!
مطمئنم کن!

گفتم یه چیزی ته نظرات این پست هم گفته باشم!
پاسخ:
اصلا مطمئن نیستم!!
یعنی عاشقتم!
ولی فک کنم آره، همینجوریه املاش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">