بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

از عشق من به هر سو در شهر گفتگویی ست!

جمعه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۴:۴۷ ب.ظ
هو

_________

"کاش می توانستم صفحه ی هفتاد را ببینم"

دختر-واژه ای بیست ساله ای نجوا کرد

وقتی که ورق بر می گشت.

«شمس لنگرودی»


این روزها احتمالا چیزی غم انگیز ناک تر از این نیست که «نرگس» تمام شده و تو باید دست خالی به دیدار ِ معشوقت بروی.

-نه نبود ِ «نرگس» و نه گذشتن فصل عاشقی، چیزی از عاشقانه های ما کم نخواهد کرد..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۶
بی‌ همگان

نظرات  (۱۲)

یادم باشد زین پس اگر برای به دست آوردن چیزی، سختی کشیدم، ناله نکنم! که مطمئنا ارزشش را داشته و قدرش را بیشتر خواهم دانست.
سلام

و نرگـــس هم بهانه است!
سلام رفیق
پاسخ:
علیک سلام
خرزهره بکن ؛ از وسط بلوار امین
پاسخ:
هه!
عشق تون مستدام

خودت گلی :*
پاسخ:
بله واقعا!
۲۶ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۵۷ آنتی بیوتیک
من با خودن این مطالب اخیر وبلاگت ، نهایتا مغزم هنگ میکنه!!
.
ولی تا الان همه رو همیشه خوندم!!
.
یه عالمه سوال هم تو ذهنم اومده که دیگه فکر نمیکنم مهم باشه!!
.
.
خوشبخت باشی.
این آرزوی تکراری رو من، به خیلی از دختر ها و پسر های اطرافم که میشناختمشون گفتم و تو هم استثناء نیستی!!
پاسخ:
اولین نفری نیستی که هنگ کردی!
۲۶ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۱۳ آنتی بیوتیک
منم همچین ادعایی نکردم!!!
.
اما اولین نفری بوم که حدس زدم این موضوع رو!! اما متاسفانه جدی نگرفتم!!
به " مه تاب " م : تا من باشم و توان داشته باشم نمیزارم سختی بکشی .....


به دوستان : قضیه چیه که همه هنگ میکنن میان اینجا ؟!!
چیز غیر قابل هضمی نیست ! دو نفر در کوچه باغ بهار به هم رسیدن .. هنگ کردن نداره که !
پاسخ:
تو همونی که ارزششو داشتی و قدرتو میدونم..
آری نرگس ها هم تمام شد و تقویم هایمان و.....
اما نیامدی!!!
سلام
وبلاگت زیباست نوشته هات صادقانه ست
عیدت مبارک
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۱۰ آشیـــــــل
الحمدلله گویا اوضاع بر وفق مراده.
پاسخ:
هذا من فضل ربی
۲۷ اسفند ۹۰ ، ۱۸:۲۸ آنتی بیوتیک
اما باعث شد یکی از قوانین مربوط به خودم رو زیر پا بذارم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">