بی همگان

چه رنجی ست لذت ها را تنها بردن
و چه زشت است زیبایی را تنها دیدن
و چه بدبختی آزار دهنده ای ست تنها خوشبخت بودن
"علی شریعتی"

یک دنیا فاصله!

شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۲۲ ب.ظ
هو

_________

به تازگی یکی از آشنایان ِ دور فوت کردند، در قبر دو طبقه ای دفن شدند. که یک طبقه ش متعلق به همسرشونه. بعد پایین ِ سنگ ِ قبر با فونت ِ ریز حکاکی کرده اند: « عباس منتظرتم»!!!


مردم چه بی ظرفیتن!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۰
بی‌ همگان

نظرات  (۱۸)

مرگ ِ من؟!!! حاجی دیگه این مدلیشو ندیده بودیم...
پاسخ:
منم ندیده بودم تا حالا!
۲۰ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۴۵ آنتی بیوتیک
ینی چی اونوقت دقیقا؟؟؟از طرف اون بنده خدا که مرده این "عباس منتظرتم" رو نوشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
او مای گاد!!
پاسخ:
مثلا از طرف مرحوم نوشتن

عباس آقا چه حااااااااااالی داره...
پاسخ:
شمام خوشحالی الحمدلله!
سلام، الان من دقیقا نمیدونم به کدوم دوست سر زدم! پیری و هزار درد سر
پاسخ:
مشکل از فرستنده س! نگران نباشید!
کاش حداقل اون مرحوم اینو گفته باشند که بنویسند.که اینطورم فکر نمی کنم.
پاسخ:
خیلی بعیده.
دیر نکنیا عباس !
عباس جان اگه نیای خودم میام می برمت!
بالا بری پایین بیای جات پیش خودمه !
پاسخ:
نه که جوان هم هستند، خب نگرانی هم داره خداییش!
ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع! چه تحولاتی! وا!
پاسخ:
والا!
سلام

هه!
:|
پاسخ:
انقد این شکلکه رو دوس دارم!
من جای عباس آقا بودم می رفتم یه ترگلشو می گرفتم که بر فشار قبر آن مرحوم ...
پاسخ:
شما نگران نباش! این عباس آقا ها خودشون میدونن چکار کنن!
"عباس جان انتظار من لحظات خوب زندگی توست"
فک کنم من رو سنگ قبرم بنویسم " عزیزِ من نمیگذرم ازت اگر زود بیای پیشم و خوب زندگی نکنی(یعنی زندگی مجدد شروع نکنی، فرصت هار ور از دست بدی و ...)"

پاسخ:
اصلا ازت بعید نیست همچین خل بازیایی!
چه عاشق

اون مردم چه بی ظرفیتن واسه چیه؟واسه همین مرحوم؟

با این پستت و نظرات چقدر بنده خدا تو گور لرزیده
پاسخ:
مطمئنا اون مرحوم این درخواست رو نداشته.
چه سرعتی! خوشم میاد عین خودم همیشه آنلاینی.
همیشه آنلاین نام مودبانه ی معتادان اینترنتی ست :)
سلام

آره! واقعن دوست داشتنیه... .
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۱۳:۳۲ زهرا رجایی
من این پستو نفهمیدم فک کنم
آره زهرا(رها)؟؟
یا فهمیده بودم و درست تعریفش کردم؟
من خودمم نمیدونمفهمیدم یا نفهمیدم
معمولا هم همینطوره
کسی که نمیفهممه نمی فهمه که نفهمیده
خب اگه می فهمید که فهمیده بود
پاسخ:
حالا چرا از زهرا می پرسی؟
۲۱ اسفند ۹۰ ، ۱۶:۵۱ کاش مےشد خدا را بوسید...
هیچ نگویم بهتر است.
من بعد از اینکه رفتی خوندمش و تکمیلی با حرفای تو فک کنم فهمیدم
البته شایدم نفهمیدم که نفهمیدم.

۲۲ اسفند ۹۰ ، ۲۱:۰۹ زهرا رجایی
آخه ما با زهرا راجع بهش حرفیده بودیم یه کوچولو
من حس می کنم هنوزم نفهمیدم
زهره واضحا توضیح بده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">